دانلود رایگان کتاب صوتی زندگی نیازموده ارزش زیستن ندارد با صدای مهرانه امروانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی نیازموده ارزش زیستن ندارد اثر سیدآریا قریشی

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی نیازموده ارزش زیستن ندارد

معرفی کتاب صوتی زندگی نیازموده ارزش زیستن ندارد

مقاله صوتی زندگی نیازموده ارزش زیستن ندارد اثری از سید آریا قریشی است که با صدای مهرانه امروانی منتشر شده است. زندگی نیازموده ارزش زیستن ندارد یکی از مقالات سینمایی رادیو ری‌را پادکست اختصاصی نشر آوانامه است که درباره‌ انیمیشن روح (soul) است.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله صوتی زندگی نیازموده ارزش زیستن ندارد

انیمیشن روح (یا Soul) در ژانر ماجراجویی، فانتزی و کمدی–درام به کارگردانی پیت داکتر ساخته پیکسار است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. داستان درباره‌ی یک معلم موسیقی دبیرستانی است. او که همیشه در سودای اجرای موسیقی جاز بر صحنه بود، با تحت تأثیر قرار دادن دیگر موسیقی‌دانان جاز،به این فرصت دست پیدا می‌کند و خود را در آستانه‌ی دست یافتن به آرزوهایش آماده می‌بیند. انیمیشن روح مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار گرفته و تلفیق زیبایی از سینما و موسیقی را خلق کرده است.

شنیدن مقاله صوتی زندگی نیازموده ارزش زیستن ندارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به سینما و انیمیشن مخاطبان این مقاله‌اند.

نظرات کاربران

hamid kalantari
۱۴۰۰/۰۳/۱۳

خیلی عالی بود پیشنهاد می کنم قبل از دریافت این پادکست حتما انیمیشن روح رو ببینید البته صدای گوینده هم بسیار عالی بود و خیلی مطالب با احساسات بیان شد .

ms_Ysmn
۱۴۰۰/۰۷/۲۳

انیمیشین روح بی نظیره ، از اون دست انیمیشن هاییه که بچه ۵ ساله تا فرد ۸۰ ساله باید ببینه. این پادکست هم عالی و شنیدنی بود.

_note.hashtom_
۱۴۰۰/۰۳/۰۳

انیمیشن روح رو دیدم و پیشنهاد میکنم حتما نگاهش کنین.... مقاله مقداری سنگین بود حتما باید ذهنتون در لحظه حال باشه تا متوجه بشین چی داره گفته میشه اما روی هم رفته خوب بود... سپاس

yas sadat
۱۴۰۰/۱۰/۰۳

خوب

هولدن کالفیلد
۱۴۰۲/۰۳/۲۳

پادکست خوبی بود انیمیشن های Soul و Inside out رو توصیه می کنم ببینید

مسعود
۱۴۰۲/۰۱/۲۷

انیمیشن روح رو ندیده بودم ، بعد از این پادکست نگاهش کردم با توجه به چیزهایی که در موردش توی پادکست گفته شده بود دیدمش . عالی بود .

سیدعلیرضا زارعی
۱۴۰۱/۱۰/۱۸

بسیار عالی

امیر
۱۴۰۲/۰۸/۱۴

من قبلا انیمیشن روح را دیده بودم ولی کتاب صوتی انیمیشن روح هم قشنگ بود

هانیل
۱۴۰۲/۰۷/۱۷

واقعا اول انبمیسن را بببنید بعد کتاب رو بخونید

شادی:)
۱۴۰۲/۰۶/۱۱

من امروز انیمیشن روح دیدم و شب هم با این فایل رو به رو شدم . خوب بود اما مقاله و متن سنگین بود ، انیمیشن روح در عین سادگی، معناهای فراوان دارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان