دانلود کتاب صوتی تقلبی (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تقلبی (خلاصه کتاب) اثر دادبه دادمهر

دانلود و خرید کتاب صوتی تقلبی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی تقلبی (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی تقلبی، اثر رابرت کیوساکی خلاصه‌ کتاب ارزشمند تقلبی است این نویسنده تاثیرگذار حوزه کسب‌وکار و موفقیت است. میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. همچنین با وجود نسخه صوتی آن‌ها می‌توانید بدون دغدغه در همه‌جا از مطالعه لذت ببرید. 

 درباره کتاب صوتی تقلبی

در کتاب تقلبی، کیوساکی از پشت پرده مسائل اقتصادی و نقشه‌هایی که دولت‌ها و بانک‌ها برای خالی کردن جیب مردم می‌کشند ، حرف می‌زند.

او در این میکروکتاب تاکید می‌کند که مردم باید هوش مالی خود را افزایش دهند تا در بازی پولی کشورها برنده شوند. کیوساکی پیش‌بینی می‌کند که اقتصاد دنیا به ویژه آمریکا، به زودی رو به افول خواهد گذاشت، اما کسانی که به سمت جذب و به کارگیری پول‌های واقعی رفته‌اند، از این سقوط نجات خواهند یافت

 در این کتاب می‌شنوید که پول‌های رایج پول‌هایی تقلبی هستند که شما را فقیرتر می‌کنند. اما پول واقعی چیست؟ این کتاب را بشنوید تا با نظرات شگفت‌انگیز کیوساکی درباره این تقلب بزرگ آشنا شوید.

درباره رابرت کیوساکی 

رابرت کیوساکی دوران کودکی جالبی را گذراند و از تجربه دو پدر بهرمند شده است! یکی پدر واقعی او که فردی تحصیل کرده با شغل دولتی و عالی بود اما زندگی متوسطی داشت و رابرت در کتاب‌هایش او را پدر فقیر معرفی می‌کند و دیگری پدر دوستِ صمیمی‌اش که مردی بدون تحصیلات دانشگاهی بود اما توانسته بود یک میلیونر خودساخته شود. رابرت نام او را پدر پولدار گذاشته بود. 

اولین و معروف ترین کتاب کیوساکی که خیلی زود پرفروش شد، پدر پولدار پدر فقیر نام دارد که به نظرهای این دو پدر و دوران کودکی‌اش می‌پردازد اما او در ادامه سری کتاب‌هایش به صورت تخصصی به نظرهای پدر پولدار و ارایه راهکارهای هوشمندانه و ملموس برای رسیدن به ثروت می‌پردازد.

 کیوساکی علاوه بر نویسندگی یکی از ثروتمندترین افراد امریکا است که در حوزه املاک و مستغلات سرمایه‌گذاریمی‌کند.

شنیدن کتاب تقلبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌هایی ردباره اقتصاد و کسب‌وکار علاقه دارید این کتاب کیوساکی را حتما بشنوید.

 بخشی از کتاب تقلبی

«دنیا در حال تغییر کردن است»

زمانی که به عنوان خلبان در ویتنام فعالیت می‌کردم، خبر لغو یک جانبه قابلیت تبدیل مستقیم دلار آمریکا به طلا را شنیدم. نیکسون گفته بود که دنیا در حال تغییر است و همه ما باید حواس خود را به خوبی جمع کنیم. این تغییر بزرگی بود که نیکسون آن را در زمان بحران‌هایی که در آمریکا وجود داشت مطرح کرد. در آن زمان تنها منبعی که در کابین خلبان در دسترس داشتم، روزنامه بود و تنها با آن می‌توانستم از اتفاقات دنیا خبردار شوم. بعد از کاری که نیکسون کرد، ارزش طلا بالا رفت و مرز ۱۰۰ دلار را رد کرد. گاهی این قیمت بالا می‌رفت و گاهی پایین. من متعجب شده بودم که چرا باید چنین چیزی رخ دهد! امروز هم وقتی ارزش ارزهای مجازی مثل بیت‌کوین را بررسی می‌کنم، متوجه می‌شوم که مانند آن روزها هر چیزی که بالا و پایین می‌رود، روی اقتصاد تاثیر منفی می‌گذارد و بحران‌های دشواری را برای اقتصاد ایجاد می‌کند. عجیب‌تر اینکه کار نیکسون باعث شد که کشورهای پیشرفته‌ای چون آلمان و ژاپن مهم‌ترین تصمیم‌های اقتصادی خود را با توجه به تصمیمات ایالت متحده بگیرند و با دلار روز آمریکا خود را هماهنگ کنند. در این بین یک مشکل بزرگ به وجود آمد و آن اینکه آمریکا به شدت به واردات نیاز پیدا کرده بود و کمتر به صادرات می‌پرداخت. نیکسون اعلام کرد که اگر کشورهای مختلف جهان به جای مبادله با ارزهای خودشان یا طلا، همگی از دلار آمریکا استفاده کنند، در ازای تحویل هر دلار، مقدار ثابتی طلا به آن‌ها می‌داد. این یعنی دلار ارزشمندی ثابتی داشت. اما طلا نتوانست ثابت بماند و این برای اقتصاد بد شد. از طرفی دیگر کشورهایی چون فرانسه، ایتالیا و سوئیس ارزشی برای دلار آمریکا قائل نبودند و به همین دلیل اصرار داشتند که معاملات اقتصادی خود را با سکه‌های طلا بپردازند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۱۹۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۱۹۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان