دانلود کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید (خلاصه کتاب) اثر سایمون سینک

دانلود و خرید کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی با یک چرا شروع کنید (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی با یک چرا شروع کنید اثر سایمون سینک با زبانی ساده به دنبال انتقال این پیام است که دلیل موفقیت رهبران بزرگ دنیا، شیوه تفکر و عملکرد متفاوت آنهاست. این کتاب صوتی با صدای دادبه دادمهر منتشر شده است. 

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

درباره میکروکتاب با یک چرا شروع کنید

بحث اصلی میکروکتاب درباره چرایی کار رهبران و موسسان بزرگ دنیا است. سایمون سینک عقیده دارد که اگر بتوانیم چرایی کارهای خود را بدانیم به راحتی می‌توانیم فعل شدن را صرف کنیم و محصول و خدمات خوبی را در اختیار مشتری‌هایمان قرار دهیم. این کتاب به خاطر تشویق مردم به ‌الهام‌بخشی و ساختار نوشتاری روانش، در سال ۲۰۰۹ در لیست ۵ کتاب برتر و پرفروش دنیا قرار گرفت.

شنیدن میکروکتاب با یک چرا شروع کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید با چگونگی کار رهبران بزرگ دنیا آشنا شوید و از روش آنها برای بهبود بخشیدن به شیوه مدیریت خود الهام بگیرید، این کتاب پرفروش را بخوانید.

درباره سایمون سینک

سایمون سینک نویسنده، سخنران برتر انگیزشی و مشاور سازمانی در ۹ اکتبر ۱۹۷۳ در ویمبلدون انگلستان متولد شد. او نویسنده، مشاور سازمانی و سخنران انگیزشی آمریکایی بریتانیایی‌تبار است، سینک دانش‌آموخته کارشناسی حقوق از دانشگاه لندن سیتی و نیز کارشناسی انسان‌شناسی فرهنگی از دانشگاه برندایس می‌باشد که هم‌اکنون بعنوان مربی ارتباطات استراتژیک در دانشگاه کلمبیا و عضو غیرموظف شرکت رند، فعالیت می‌کند.

وی نویسنده ۵ کتاب است. کتاب با یکچرا شروع کنید: چطور همچون رهبران بزرگ الهام‌بخش باشید او در سال ۲۰۰۹ بعنوان یکی از ۵ کتاب پر فروش سال شناخته شد.

کتاب دیگر سینک «رهبران آخر غذا می‌خورند» نیز جز کتاب‌های پر فروش و شناخته شده است.

بخشی از میکروکتاب با یک چرا شروع کنید

اما چطور می‌توانیم بفهمیم تصمیماتی که می‌گیریم، نتایج خوب و درستی با خود به همراه خواهند داشت؟ همه ما از قبل منابع اطلاعاتی لازم برای شروع کاری را جمع آوری می‌کنیم، اما زمانی که نوبت به نتیجه‌گیری می‌رسد، بدترین تصمیم‌هایی که وجود دارد را می‌گیریم. در این بین چیزی که باعث می‌شود تا ما تصمیم نادرستی بگیریم این است که همواره همه داده‌های موجود را رها می‌کنیم و به سمت فرضیات کشیده می‌شویم. افکار ما می‌تواند همه چیز را خراب کند. حتی اگر فرضیاتی که پیش روی خود داریم، بر پایه اطلاعات درست باشد، باز هم ممکن است که دچار اشتباه شویم. اگر با این حجم از اطلاعات باز هم نتیجه نهایی آنطوری که می‌خواستیم نشد، به این دلیل است که حتما از یک موضوع بسیار حیاتی غافل شده‌ایم. همواره افراد، سازمان‌ها و شرکت‌هایی هستند که با اقدامات خود موفقیت‌های کوتاه مدتی به دست می‌آورند. اما هدف باید بلندمدت باشد و تاثیر اقدامی که انجام می‌دهید باید توسط آیندگان هم درک شود.

مدیران شرکت‌های خودروسازی آمریکا برای اینکه بیشتر با نحوه کار ژاپنی‌های در این صنعت آشنا شوند، به آن کشور سفر کردند تا از نزدیک خط تولید آن‌ها را بررسی کنند. آمریکایی‌ها متوجه شدند که همه مراحل کار دو کشور شبیه به هم است، اما یک تفاوت کوچک وجود دارد. در آمریکا کارکنان خط تولید با چکش روی لبه‌های در می‌زنند و این باعث می‌شود که از چفت شدن در اطمینان داشته باشند. اما در ژاپن این اقدام انجام نمی‌شود. مدیران آمریکایی سوال کردند که از کجا متوجه می‌شوید که درها با هم چفت می‌شوند؟ ژاپنی‌ها گفتند: در هنگام طراحی دقت می‌کنیم که همه درها با هم همخوانی داشته باشند. آن‌ها از مهندسی در ابتدای طراحی استفاده می‌کردند و در نهایت اطمینان، کار مهندسی شده را در کارخانه به اجرا درمی‌آوردند. از این رو اگر متوجه می‌شدند که اختلالی وجود دارد، می‌دانستند که ایراد از طراحی ابتدایی کار است. وقتی که مدیران درهای آمریکایی را با درهای ژاپنی مقایسه کردند، متوجه شدند که کیفیت درهای ژاپنی بهتر است و حتی در تصادفات هم سالم‌تر می‌مانند

نظرات کاربران

631390
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

این مطلب خلاصه کتاب نیست، برداشتی شخصی از کتاب است. من کتاب اصلی خوندم. خیلی کامل و جامع است.

زمان

۱ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱۲۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱۲۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان