دانلود کتاب صوتی مسیر پینگ با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مسیر پینگ اثر استوارت ایوری گلد

دانلود و خرید کتاب صوتی مسیر پینگ

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مسیر پینگ

کتاب صوتی مسیر پینگ داستانی از استوارت اوری گلد است. داستانی درباره‌ خطر کردن و کشف راهی جدید و سفر به اقیانوس بزرگ است! این اثر را با ترجمه فرهاد نورعلی زاده و صدای جمعی از گویندگان توانای کشور می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی مسیر پینگ

پینگ در ماجراهای قبلی خود، سفرهایی پر از یادگیری داشت. ماجراهای بسیاری را پشت سر گذاشت و تجربه‌هایی جدید به دست آورد. تجربه‌هایی که هرگز با ماندن در همان برکه قدیمی خودش، به دست نمی‌آورد. برکه‌ای که هرچند برای مدت‌های طولانی، خانه و محل زندگی او بود، اما کم‌کم خشک شد و دیگر برای زندگی، و یا چیزی که پینگ از زندگی می‌خواست، مناسب نبود. جغدی که در مسیر همراه او بود نیز، کمک‌های بسیاری به او کرد تا از مسیر پر خطرش، به راحتی عبور کند و نگاهش نسبت به دنیا، تغییر کند.

در این ماجراجویی دوم، سفر پینگی که اکنون افسانه شده، او را به روستایی می‌برد که زمامداری ساکنینش را تود کهنسال برعهده دارد، آنان هیچوقت قطعیت اطراف خود را مورد سوال قرار نداده‌اند و حال با وجود پینگ آن‌ها باید راه جدیدی را کشف کنند و با خطری مواجه شوند که همیشه از آن فرار می‌کردند!

داستان فوق‌العاده مسیر پینگ، ترس و شکی را به خود جذب می‌کند. احساسی آشنا که تمام افرادی که تصمیم گرفته‌اند دنیای آشنای خود را ترک کنند، تجربه کرده‌اند. این احساس ترس یا شک، همان احساسی است که بر سر راه افرادی قرار می‌گیرد که دوست دارند مسیر خود را در دنیای ناشناخته پیدا کنند، با آن مواجه ‌شوند و یاد بگیرند که راه حقیقی و منحصر به خود را بیاموزند. پینگ به شما یاد می‌دهد که از خطر کردن نترسید و مسیرهای جدید را امتحان کنید. 

همانطور که پینگ می‌گوید: «هیچوقت برای چیزی که می‌توانی بدان تبدیل شوی، دیر نیست.»

داستان‌های پینگ به درون قلب و مغز خوانندگانش در سراسر دنیا رسوخ کرده است. وب سایت پابلیشرز ویکلی (Publishers Weekly) درباره‌ داستان‌های پینگ چنین گفته است: «آن‌ها فقط کتاب نیستند، بلکه یک سبک زندگی هستند.» داستان‌های پینگ گوش و قلب را نوازش می‌دهند، داستان‌هایی که شما را وادار به باور ژرف به قدرت غیرقابل تعریف فرصت و امکان کند. گاهی بیداری می‌تواند خیلی سریع اتفاق بیفتد.

بسیاری از ساکنین برکه بیست و چهار ساعت زودتر از موعد، شروع به گردِ هم آمدن کرده بودند. هرچه جعمیت بیشتر می‌شد، احتمال رسیدن قورباغه‌ای به نام پینگ نیز بیشتر می‌شد، ماجراجویی‌های پینگ، و قصه‌ی دگرگونی درونی او افسانه شده بود...

کتاب صوتی مسیر پینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی مسیر پینگ را به تمام کسانی که دوست دارند داستانی الهام بخش بشنوند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره استوارت اوری گلد

استوارت اوری گلد (Stuart Avery Gold) نویسنده‌ این کتاب و کتاب‌های دیگری به نام پینگ؛ قورباغه‌ای در در جستجوی برکه‌ای جدید و پینگ؛ نجات برکه عدن است. این داستان از خطر کردن و کشف راهی جدید می‌گوید.

استوارت اوری گلد همچنین در زمینه توسعه فروش محصولات مد روز و فشن فعالیت می‌کند و به شرکت‌های مختلف مشاوره می‌دهد. جالب است بدانید آثار او در دسته‌بندی پرفروش‌های بین المللی قرار دارد در سراسر دنیا به بیش از بیست زبان ترجمه شده است. نویسندگان و چهره‌های مهم، کتاب‌هایش را تحسین می‌کنند.

نظرات کاربران

vahid
۱۴۰۰/۰۲/۲۴

یک کتاب فوق العاده برای کسانی که به دنبال تحول و کشف حقیقت زندگی هستند

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۷۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۷۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان