دانلود کتاب صوتی خودرهبری و مدیر یک دقیقه ای با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودرهبری و مدیر یک دقیقه ای اثر کن بلانچارد

دانلود و خرید کتاب صوتی خودرهبری و مدیر یک دقیقه ای

نویسنده:کن بلانچارد
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی خودرهبری و مدیر یک دقیقه ای

کتاب صوتی خود رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای نوشته کن بلانچارد این کتاب به ذهنیت و مهارت‌های لازم برای موفقیت می‌پردازد و مانند یک راهنما شمار ا هدایت می‌کند.

درباره کتاب خودرهبری و مدیر یک دقیقه‌ای

کار در قرن بیست و یکم مستلزم محیط کار تعاملی است. امروزه لازم است که مردم، خود رهبر شوند یعنی افرادی که به طور مستقل قادر به تعیین اولویت‌ها، به کار گرفتن نوآوری و حل مسائل هستند. پیشرفت‌های تکنولوژی، محل کار را غیر متمرکز می‌سازند. همه چیز به سرعت در حال تغییر است، طوری که زیردستان اغلب بیشتر از مدیرانشان درباره‌ی کارشان می‌دانند.

در گذشته، بیشتر اوقات مدیرانِ دستوری کنترلی تمام تصمیم‌ها را می‌گرفتند و به افراد می‌گفتند که چه کاری را در چه زمانی و چگونه انجام دهند. اکنون می‌دانیم که این سبک مدیریت، می‌تواند حسِ سالمِ اتکا به خود را از بین ببرد و نوآوری، خلاقیت و احساس سلامت مردم را کاهش دهد.

کتاب خودرهبری و مدیرِ یک‌‌دقیقه‌ای که نخستین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی منتشر شد، در قالب تمثیلی خواندنی، روشی اثبات‌شده برای توانمندسازی معرفی کرد. این نسخه‌ی به روز شده، در دنیای بیش از پیش سریعِ کار، از هر زمان دیگری مناسب‌تر است.

کتاب خودرهبری و مدیر یک دقیقه‌ای به شما نشان خواهد داد که چه طور از آن به صورت پویا برای کسب آنچه برای موفقیت نیاز دارید، کمک بگیرید. اگر یک مدیر یا رئیس هستید، این کتاب اصولِ پرورش خودرهبران را به شما می‌آموزد.

تحقیقات نشان می‌دهند که وقتی اعضا و مدیران در خودرهبری همکاری می‌کنند، کاراییِ هر دو بیشتر می‌شود و نتایج بهتری ایجاد می‌کنند. در نتیجه، رضایت مشتری‌ها و سودآوری سازمان بیشتر می‌شود. در واقع، فرهنگِ خودرهبری مشخصه‌ی سازمان‌های بزرگ است. در این شرکت‌ها، رهبری در همه جا اتفاق می‌افتد، نه فقط در مجموعه‌ی مدیران ارشد.

از این داستان لذت ببرید. خودرهبری یک توانایی نایاب مخصوص افراد بااستعداد و خارق‌العاده‌ی دنیا نیست. بلکه یک طرز فکر و مجموعه مهارت است که می‌توان آموخت و آموزش داد.

شنیدن کتاب خودرهبری و مدیر یک دقیقه‌ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به پیشرفت در کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۶۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۶۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان