دانلود کتاب صوتی پدر یک دقیقه‌ای با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پدر یک دقیقه‌ای اثر اسپنسر جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی پدر یک دقیقه‌ای

معرفی کتاب صوتی پدر یک دقیقه‌ای

کتاب صوتی پدر یک دقیقه‌ای نوشته اسپنسر جانسون است. او در این کتاب سریع‌ترین روش برای کمک به فرزندانتان برای اینکه یاد بگیرند خودشان را دوست داشته باشند و بخواهند درست رفتار کنند را به پدران آموزش می‌دهد.

درباره کتاب پدر یک دقیقه‌ای

این سری از کتاب یک دقیقه‌ای داستان پدری را بازگو می‌کند که خسته از تنش‌ها و مشکلات به وجود آمده در خانواده و تربیت فرزندانش به دنبال راهی بهتر برای تربیت آن‌ها می‌گردد. در ابتدا او روش تربیتی تنبیه یک دقیقه‌ای را یاد می‌گیرد و بعد‌ها به کمک فرزندانش روش‌هایی به نام تشویق یک دقیقه‌ای و اهداف یک دقیقه‌ای را ابداع می‌کند. در حالی که شرایط او مانند بیشتر پدرهای امروزی بود، با به کار گیری این سه روش مؤثر موفق شد تا خانواده‌ای شاد و خوشحال را دور هم جمع کند و نیازهای همۀ آن‌ها را فراهم کند.

دکتر اسپنسر جانسون نویسندۀ کتاب‌های پرفروش چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟ و ملقب به پادشاه داستان سازی توسط مجلۀ (U.S.A Today) به پیدا کردن راه حل‌های ساده برای حل مشکلات و تبدیل راه‌حل‌های دشوار به راه حل‌های ساده، شهرت فراوانی دارد. کتاب‌های کوتاه او، با ارائۀ راه‌حل‌های مفید و منطقی باعث شده است تا میلیون‌ها نفر با استفاده از آن با استرس کم‌تری بر مشکلات خود غلبه کنند و از زندگی لذت ببرند.

بیش از پنجاه ملیون کپی از کتاب‌های دکتر اسپنسر جانسون به ۴۷ زبان مختلف در سراسر جهان وجود دارد.

شنیدن کتاب پدر یک دقیقه‌ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱۲۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱۲۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان