دانلود کتاب صوتی مهارتهای مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مهارتهای مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها اثر وحید ناصحی فر

دانلود و خرید کتاب صوتی مهارتهای مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها

معرفی کتاب صوتی مهارتهای مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها

کتاب صوتی مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها نوشته گروه نویسندگان است. مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها از مهارت‌های پایه‌ای و تخصص‌های ضروری در کسب و کارهای امروزی بوده که در حوزه‌های داخلی و خارجی قابل استفاده است. این کتاب یک راهنما برای تمام مذاکرات است.

شرکت چاپ و نشر بازرگانی با بیش از ۲۳ سال سابقه فعالیت در چاپ و نشر تخصصی، از فعالان شناخته شده و معتبر است و تاکنون بیش از ۱۷۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌­های کاربردی بازرگانی، مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد ،گمرک و سایر حوزه‌­های مرتبط منتشر کرده‌ است.

کتاب­‌های شرکت به دو صورت کاربردی جهت استفاده صادرکنندگان و واردکنندگان محترم و دانشگاهیان گرامی تهیه و منتشر می‌شود در حال حاضر نیز بیش از ۳۰ عنوان از کتاب‌­های این شرکت، به عنوان کتاب مرجع در مراکز آموزشی اعم از دانشگاه، موسسات آموزشی کاربردی، سازمان‌­های دولتی و غیردولتی تدریس می‌­شود.

درباره کتاب مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها

با توجه به اهمیت و کاربرد سه مبحث، کتب مختلفی در هر سه زمینه وجود داشته ولی ویژگی بارز این کتاب صوتی، گردآوری هر سه مبحث در یک کتاب بوده که امید آن می‌رود که برای خوانندگان گرامی مفید باشد. طبقه‌بندی مطالب کتاب نیز مبتنی بر سه بخش مذاکرات، مکاتبات و قراردادها بوده که هر بخش شامل فصول مرتبط به آن است.

در بخش مذاکرات، تاکتیک‌ها و تکنیک‌های کاربردی و مفیدی در خصوص هوش اجتماعی، آداب تجاری، مهندسی زبان بدن، فنون قاطعیت، شناخت نیرنگ‌های مذاکراتی و راه‌های مقابله با نیرنگ‌ها و سایر مطالب مفید مطرح شده که ممارست و تمرین برای تسلط بر آنها توصیه می‌شود.

در بخش مکاتبات، نامه‌های مختلف در زمینه‌های پرس و جو، پاسخ، بیمه، بانک، شرکت‌های حمل و نقل و غیره به همراه چارچوب نگارش نامه و نمونه نامه‌های مهم مطرح شده که برخی نکات آن در تقویت بینش تجاری، ارتباطات و مذاکرات نیز قابل استفاده و مفید است.

در بخش قراردادها نیز نحوه تتظیم قرارداد و انواع قراردادهای تجاری تشریح شده که در کنار مطالب قبلی، این کتاب را برای درس دانشگاهی با همین عنوان، منبع مناسبی می‌سازد.

شنیدن کتاب مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند اطلاعات مفیدی درباره انواع قراردادها داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مهارت‌های مذاکرات تجاری، مکاتبات و قراردادها

فصل سوم - آداب تجاری مذاکرت تجاری

آداب تجاری به مفهوم کدهای رفتاری در ارتباطات و مذاکرات بوده و در این خصوص توصیه‌های زیر تجویز می‌شود:

۱-۳- نقطه شروع: شناخت مخاطبین، حساسیت‌ها و انتطارات آنها

۲-۳- تنظیم کدهای رفتاری: تنظیم کدهای رفتاری حسب مخاطبین خود

۳-۳- معرفی خود در کسب و کار: معرفی سوابق، افتخارات، مدارک، مهارت‌ها، تجارب و ...

۳-۴- قرار ملاقات: معمولا انتخاب محل جلسه را فردی مشخص می‌کند که دارای قدرت بیشتری باشد. توجه شود که به عنوان نماینده شرکت حضور دارید و مهندسی رفتار ارتباطی و انتخاب موضع بالا یا پائین اهمیت ویژه‌ای دارد.

۵-۳- در جلسات: حضور به موقع، درک جایگاه خود و ایجاد احساس مثبت. هرگز جلسه را بدون تاثیر مثبت ترک نکنید.

۷-۳- راز خوش صحبتی: آمادگی قبلی، تماس چشمی و لبخند، پاسخ‌گویی، به‌کار گیری تکنیک یخ شکن، پاسخ صحیح به سوالات، گوش کردن خوب. در تکینیک یخ شکن، متناسب با موضوع و موقعیت پیش آمده، مطلبی گفته می‌شود و بدین صورت از سنگینی و سردی روابط کاسته می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۸۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۸۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان