دانلود کتاب صوتی عمارت آزادی با صدای هدی امین + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عمارت آزادی اثر فرید قدمی

دانلود و خرید کتاب صوتی عمارت آزادی

معرفی کتاب صوتی عمارت آزادی

کتاب صوتی عمارت آزادی مجموعه ۶ داستان از نویسندگان موفقی است که بین داستان‌خوان‌های زبان فارسی چندان شناخته شدند نیستند. این کتاب را نشر واوخوان به صدای جمعی از گویندگان منتشر کرده است.

درباره کتاب عمارت آزادی

کتاب صوتی عمارت آزادی مجموعه‌ای جذاب است كه داستان‌هایی از شش نویسنده‌ بزرگ انگلیسی زبان را گرد هم آورده: ویلیام كارلوس ویلیامز، اچ. اچ. مونرو، رینگ لاردنر، یودورا ولتی، كاترین منسفیلد و شروود اندرسون. این نویسندگان آثارشان جزو آثار کلاسیک طبقه‌بندی می‌شود و زبان و نگاه طنازانه‌شان مشهور است.

بعضی از نویسندگان کتاب عمارت آزادی برای شنوندگان امروز ادبیات ایران نام آشنا نیستند، اما این نویسندگان با توانایی بسیارشان در روایتگری و تسلط در به تصویر کشیدن اتفاق‌ها و شفافیت در قصه‌گویی ما را وارد دنیای جدیدی از داستان پردازی می‌کنند. تمامی داستان‌ها طنزی عمیق در قلب خود دارند که با نشان دادن شخصیت‌ها در زمان و مکان خاص ایجاد موقعیتی خنده‌آور می‌کنند.

 در داستان پنجره باز از کتاب عمارت آزادی نویسنده با بهره‌گیری از یک موقعیت ساده و ساخت ویژگی‌های یکی از شخصیت‌ها و شاخ و برگ دادن به اتفاقات زندگی، داستانی طنز آمیز با پایانی غافلگیر کننده می‌سازد. اگرچه بسیاری از داستان‌ها از نظر الگوی روایتی، دارای ساختی کلاسیک و قدیمی هستند، اما ایده مرکزی متن یعنی دغدغه‌های روانی انسان امروز، اندیشه‌ای مدرن است و حتی در برخی جهات نزدیک به روزگار امروز ما نیز است. برای نمونه می‌توان از داستان عمارت آزادی نام برد.

 همه ما در زندگی روزمره در این موقعیت قرار گرفتیم که در جایی به عنوان میهمان حضور داریم و از تک‌تک لحظات رنج می‌بریم و می‌خواهیم زودتر خلاص شویم و به خانه‌مان برگردیم. حتی امکان دارد به روش‌های مختلفی برای گریز از این موقعیت فکر هم کرده باشیم اما خجالت کشیده باشیم یا تعارف کرده باشیم و ندانیم دقیقا باید چه‌کار کنیم. داستان عمارت آزادی دقیقا در این موقعیت ساخته شده است و اسیر شدن و راه فرار را می‌سازد اما این فرار تا چه حد موفق است در داستان مشخص می‌شود. 

روایت‌ها در کتاب عمارت آزادی چنان به هم پیچیده شده‌اند که هر کدام ساختاری نیرومند دارند. این مجموعه ترکیبی از طنز و تفکر، طنز و تراژدی، طنز و رهایی، طنز وعصیان و... است.

 داستان چرا من در پستخانه زندگی می کنم؟ روایت دختری را می‌شنویم که تصمیم می‌گیرد برای فرار از دست خانواده‌ای متشنج که دوستش ندارند به پستخانه برود و آن‌جا زندگی کند، در این داستان جدایی دختر با رزو آزادی آمریکا هم‌زمان می‌شود و از طرفی هر یک از اعضای خانواده نماینده‌ گروه خاصی از مردم هستند که در کنار هم در جامعه آمریکا جمع شده‌اند.

در این کتاب شما شنونده‌ تجربه‌ای متفاوت هستید، داستان‌هایی که تا به‌حال نمونه آن را نشنیده‌اید و با تصورات شما متفاوت هستند، این کتاب تصویر تازه‌ای از ادبیات جهان به شما می‌دهد و خنده به لبتان می‌آورد، می‌توانید داستان‌های کتاب صوتی عمارت آزادی را بشنوید و به هر داستان ساعت‌ها فکر کنید و از آن لذت ببرید.

شنیدن کتاب عمرات آزادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.


نظرات کاربران

کاربر ۱۵۸۶۰۱۳
۱۳۹۹/۱۱/۰۷

اصلا جالب نبود

زمان

۲ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۱۸۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۱۸۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان