دانلود کتاب صوتی حقایق ساده در مورد خدمت رسانی با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حقایق ساده در مورد خدمت رسانی اثر باربارا گلنز

دانلود و خرید کتاب صوتی حقایق ساده در مورد خدمت رسانی

معرفی کتاب صوتی حقایق ساده در مورد خدمت رسانی

کتاب صوتی حقایق ساده در مورد خدمت‌رسانی اثری در زمینه مدیریت و کسب‌وکار، از کن بلانچارد و باربارا گلنز است. این کتاب درباره ارتباط خوب بین کارمندان یک شرکت با مشتریان سخن می‌گوید.

درباره کتاب حقایق ساده در مورد خدمت‌رسانی

آنچه که رقبا هیچگاه نمی‌توانند از شما بگیرند، ارتباط خوب بین کارمندان شما با مشتریان است. هیچکس نمی‌تواند شما را مجبور به خدمت‌رسانی عالی به مشتری‌ها کند چون این، انتخاب شماست. خدمت‌رسانی عالی، تصادفی نیست. برای شروع این کار، باید یک چشم‌انداز روشن در مورد نوع تجربه‌ای که می‌خواهید به مشتری‌های خود ببخشید، بدست آورید.

در کتاب حقایق ساده در مورد خدمت‌رسانی می‌آموزید که چگونه خدمت‌رسانی عالی، مشتری‌ها را دوباره و دوباره به سمت شما بازمی‌گرداند. فرامی‌گیرید که خدمت‌رسانی عالی به مشتری باید از درون افراد بجوشد. شما نمی‌توانید آن را به کارمندان خود تحمیل کنید. شما نمی‌توانید کسی را با تهدید، پاداش یا اجبار، وادار به توجه به مشتری کنید. شما فقط می‌توانید این میل را در آنها بیدار کنید و سپس به آن‌ها اجازه و انگیزه بدهید، تا این رویه را در کار خود به اجرا بگذارند.

نویسندگان در این کتاب به مدیران یادآوری می کنند که مهم نیست شغل یا موقعیت ما چیست. هر یک از ما درک منحصر به فردی از این جهان داریم و صاحب ایده‌ها و موهبت‌های خاص خود هستیم که می‌توانیم آن‌ها را با دیگران شریک شویم. اگر به اعماق قلب خود بنگریم و به دقت به آن گوش بسپاریم، حقیقی‌ترین موهبت‌های خود را پیدا می‌کنیم. وقتی قلبتان در جای درست قرار گیرد، ضمیر شما آشکار می‌شود. این درست زمانی است که خدمت‌رسانی عالی، مثل خورشید خواهد درخشید.

شنیدن کتاب حقایق ساده در مورد خدمت‌رسانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مدیران سازمان‌ها و کارمندان شرکت‌ها مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره کن بلانچارد

کمتر کسی توانسته به اندازه کن بلانچارد تاثیر مثبت و پایداری بر روی مدیریت روزمره افراد و شرکت‌ها داشته باشد. او نویسنده مشترک بسیاری از پرفروش‌ترین کتاب‌هاست، از جمله کتاب "مدیر یک دقیقه‌ای" که توانسته رکورد فروش بین‌المللی را بشکند و همچنین کتاب پر فروش هوادارن دوآتشه و گانگ هو. کتاب‌های او در بیش از بیست و سه میلیون نسخه و به چهل و چهار زبان، به فروش رفته‌اند.

کن به همراه همسرش مارگی، بنیان‌گذار مجموعه شرکت‌های کن بلانچارد هستند که یک شرکت بین المللی توسعه منابع انسانی است. او همچنین بنیانگذار موسسه لید لایک جیزز (Lead Like Jesus)، یک سازمان غیرانتفاعی است، که کار آن الهام‌بخشی به افراد و تجهیز آن‌ها برای تبدیل شدن به مدیرانی خدمتگزار در بازار کار است. کن و مارجی در سن‌دیگو زندگی می‌کنند و با پسرشان اسکات، همسر او مادلین و دخترش دِبی کار می‌کنند.

درباره باربارا گلنز

باربارا گلنز، برنده جایزه CPAE و گواهی سخنرانی حرفه‌ایِ CSP، عضو تالار مشاهیر سخنرانان بوده و با سازمان‌هایی همکاری می‌کند که به دنبال ارتقاء روحیهٔ کارکنان در جهت رسیدن به هدف، افزایش میزان ماندگاریِ کارکنان در سازمان، و بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان هستند. او همچنین به افراد کمک می‌کند تا لذت و زیبایی شغل و زندگی خود را دوباره کشف کنند.

او اولین سخنرانیست که در هفت قاره جهان و در تمام پنجاه ایالت کشور آمریکا سخنرانی کرده، و از بین سازمان‌هایی که او برای آن‌ها سخنرانی کرده می‌توان به مواردی از قبیل نورداستروم (Nordstrom)، هوندا (Honda)، خطوط هوایی ساوث ایست (Southeast)، بانک آمریکا، آی بی ام، کایزر پرماننت (Kaiser Permanente)، هالمارک (Hallmark)، موسسه انرژی آمریکا، مجموعه هتل‌های هیلتون، مجموعه سوپرمارکت‌های پابلیکس (Publix)، دیزنی (Disney)، ایالات میشیگان، چیک فیلاِی (Chick-fil-A) و پلیس امنیت سنگاپور، اشاره کرد.

در یک نظرسنجی که توسط مجله میتینگ اند کانوِنشِنز (Meetings & Conventions) انجام شد، او به عنوان "بهترین سخنرانی که تاکنون در موردش شنیده یا با او همکاری داشته‌اید" انتخاب شد، و اخیراً نیز بعنوان "اسطوره حرفهٔ سخنرانی" انتخاب شد. او از سال ۱۹۹۷ تاکنون در بین سخنرانان برتر کنوانسیون بین المللی انجمن مدیریت منابع انسانی آمریکا قرار دارد.

باربارا تاکنون دوازده کتاب را به رشته تحریر درآورده که از بین آن‌ها می‌توان به نکات ساده درباره قدرشناسی، ۱۸۰ راه برای گسترش مُسریِ انگیزه، توصیه‌های کاربردی محل کار، توصیه‌های کاربردی برای منزل، و توصیه‌های کاربردی برای مشتری‌های شما اشاره کرد.

باربارا گلنز بعنوان یک سخنران در زمینه کسب و کار شناخته شده است، که نه تنها با ذهن، بلکه با قلب شما نیز سخن می‌گوید. او در ساحل ساراسوتا در فلوریدا زندگی می‌کند و شعار همیشگی خود یعنی "گسترش مسری انگیزه" را نفس می‌کشد و ترویج می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۴۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۴۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان