دانلود کتاب صوتی همسران تابستانی با صدای شقایق خاکی پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همسران تابستانی اثر آوای چیروک

دانلود و خرید کتاب صوتی همسران تابستانی

گردآورنده:آوای چیروک
انتشارات:آوای چیروک
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی همسران تابستانی

کتاب صوتی همسران تابستانی نوشته بئاتریز ویلیامز و هشتمین رمان پرفروش او است. این داستان پرماجرا از پول و عشق صحبت می‌کند و در حقیقت برداشت آزاد نویسنده از نمایشنامه «طوفان» نوشته شکسپیر است. 

این کتاب یکی از ده رمان برگزیده سایت‌ گودریدز در سال ۲۰۱۸ در ژانر داستان تاریخی اعلام شد. نسخه صوتی این داستان را با ترجمه ندا لهردی و صدای شقایق خاکی پور می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی همسران تابستانی

بئاتریز ویلیامز برای نوشتن داستان همسران تابستانی از یکی از نمایشنامه‌های شکسپیر به نام طوفان الهام گرفت و برداشت خود را از آن در قالب داستانی تاریخی و تاثیرگذار درآورد. 

این رمان به زندگی یک بازیگر مشهور و عاشق ادبیات، به اسم میراندا می‌پردازد که در در جزیره‌ای رازآلود زندگی می‌کند. او در میان این روابط عاشقانه و پرفراز و نشیبی که پشت سر می‌گذارد، برخی از رویدادهای واقعی و مناسبات طبقه‌ مرفه اواسط قرن بیستم را نیز بیان می‌کند. این داستان میزبان شخصیت‌های بسیاری از دنیای هنر است. چهره‌های سرشناسی مانند لارنس اولیویه و ویوین لی، زوج بازیگر فیلم‌های کلاسیک و فرانک سیناترا، ستاره‌ موسیقی و سینمای ‌قرن بیستم. 

با این کتاب صوتی سفری به دنیای بازیگران هالیوودی کنید و با سبک زندگی ستارگان سینما و پیچیدگی روابطشان آشنا شوید؛ زنان و مردانی از طبقات مرفه که تعطیلات را در جزیره‌‌ای تفریحی با طبیعت مرموزش می‌گذرانند. 

همسران تابستانی تحسین منتقدان بسیاری را برانگیخت. او در این کتاب به خوبی توانسته است تعلیق‌های رمانتیک ایجاد کند، فضاهای داستان را به خوبی توصیف کند و عشق و پول را در مقابل هم قرار دهد. این داستان یک داستان عاشقانه است اما در عین حال سفری در زمان هم هست. با ورود شخصیت‌ها و چهره‌های محبوب و سرشناس، داستان‌ها از ماجراهای عجیب پر می‌شوند که مخاطب را همراه خود می‌کنند. علاوه بر این حسرت‌های زنانه هم به خوبی در این داستان نمایش داده شده‌اند. 

جزیره‌ای که داستان همسران تابستانی در آن اتفاق می‌افتد، به خودی خود به یکی از شخصیت‌های این داستان تبدیل شده است. این جزیره برخی از زوایای سبک زندگی و مسائل طبقات ثروتمند جامعه را نشان می‌دهد که تقریبا مانند موضوع داستان، کنجکاوی خواننده را بر می‌انگیزاند. 

کتاب صوتی همسران تابستانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به ادبیات داستانی و تمام کسانی که به سینما، فیلم، کتاب و هنر علاقه دارند، از شنیدن کتاب صوتی همسران تابستانی لذت می‌برند. 

درباره بئاتریز ویلیامز 

بئاتریز ویلیامز در سیاتل به دنیا آمد و از دانشگاه استنفورد فارغ‌التحصیل شده است. او مدرک کارشناسی ارشد امور مالی‌اش را از دانشگاه کلمبیا گرفته است. چند سالی در نیویورک و لندن زندگی کرد و کارش مشاور استراتژی شرکت‌های بزرگ بود. اما زمانی که علاقه‌اش را به نوشتن رمان‌های تاریخی و عاشقانه پیدا کرد به سرعت به یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز تبدیل شد. از میان آثار دیگر او می‌توان به کتاب یک عصر خاص اشاره کرد. 

نظرات کاربران

کاربر ۲۶۲۳۵۳۵مهوش
۱۳۹۹/۱۲/۰۳

کتابی است که به بیشتر از یکبار خواندن نیاز دارد .گویندگی عالی اما ایکاش با تغییر صداش به شنونده امکان میداد که بفهمه کی داره حرف میزنه.

مارال متقی
۱۴۰۱/۰۲/۰۳

مزخرف ترین کتابی بود که شنیدم

زمان

۱۳ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۲۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۳ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۲۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان