دانلود کتاب صوتی رازهای چهره با صدای صنم اوشلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهای چهره اثر جین هینر

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهای چهره

معرفی کتاب صوتی رازهای چهره

کتاب صوتی رازهای چهره، نوشته جین هانر و با ترجمه علی هدایتی، است. کتاب رازهای چهره درباره‌ی تغییر دادن زندگی با هنر چهره‌خوانی است. این کتاب شما را به قلمرو عجیب و باورنکردنی چهره‌خوانی می‌برد.

درباره‌ کتاب رازهای چهره

کتاب رازهای چهره هنر چهره خوانی چین باستان را به زندگی مدرنِ وارد می‌کند. جین هینر در اینجا مستقیماً به مرکز جنبه‌های روان‌شناختی و معنوی رمزهای چهره می‌پردازد و ما را به دنیایی که در آن خطوط چهره نه به‌عنوان مشکلات زیباشناختی که باید مرتفع شوند، بلکه به‌عنوان یک خوش‌نویسی مقدس از روحی درحال تکامل، راهنمایی می‌کند. 

جین هینر نشان می‌دهد که چگونه یک چهره را همانند یک کتاب باز، بخوانیم. دانش و بینش وی نشانگر چگونگی تفسیر داستان زندگی نگاشته شده بر روی هر صورت، تشخیص افکار و احساسات منحصر بفرد نقش بسته بر آن و درک واقعی تمامی انواع گونه‌های شخصیتی است. این کتاب شیوه نگریستن ما به آیینه و نیزبه چشمان دیگران را تغییر می‌دهد. 

شنیدن کتاب رازهای چهره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب رازهای چهره برای تمام کسانی است که دوست دارند یاد بگیرند زندگی‌شان را از طریف هنر چهره‌خوانی، تغییر دهند.

بخشی از کتاب رازهای چهره

هنگام آموختن چگونگی خواندن چهره، برخی نکات ضرروری که باید به خاطر سپرده شوند را بیان و سپس سفر خود را با کشف این‌که هر دهه یا هر سال از زندگی چه چیزی به شما ارزانی داشته است به پیش می‌بریم. دیدن تجارب زندگی تا بدین لحظه به شما اجازه می‌دهد که چگونگی خلق آینده بر اساس همان گذشته را مشاهده کنید. این دانش به تنهایی در ایجاد گونه‌های مختلف زندگی از همین نقطه به بعد، از قدرتی باورنکردنی برخوردار است.

در بخش دوم به مهم‌ترین مرحلە سفر یعنی مبانی باستانی هنر چهره‌خوانی چینی، شناختی ساده و درعین حال عمیق که می‌تواند برای همیشه زندگی شما را دگرگون سازد، پرداخته می‌شود. من در شناسایی پنج الگوی اصلی چهره به همراه طرح منحصر به‌فرد موجود در آن شما را یاری می‌کنم و در ادامه با بررسی تمامی ویژگی‌ها و علائم موجود در چهره، قادر خواهید بود که از حقایق ژرف‌تر مربوط به کیستی و نیازهای شاد زیستن خود پرده بردارید. بخش سوم، دیگر شیوه‌های نگریستن به چهره و پی بردن به دریافت‌های بیشتر درباره شخص واقعی نهفته در همان صورت را بیان می‌کند. در این مرحله پیام‌های بیان شده از هر دو طرف عمودی چهره و نیز نواحی افقی آن بررسی می‌شوند. در انتها، سفر شما با فرصت غور به درون خود، تلاش در راستای کسب دانشی جدید از طریق خواندن چهره واقعی دیگران و سپس خواندن تفسیرهای من به پایان خواهد رسید.

اغلب به دیگران گوش‌زد می‌کنم، من یکی از شکاک‌ترین افرادی هستم که در زندگی خود دیده‌اند. با وجود اشتغال در حوزه‌ای که بسیاری آن را پردرآمد و عالی به‌شمار می‌آورند اما من با داشتن نیم‌کره چپ بسیار فعال مغز باید پیش از باور به هر مورد، مبانی عقلی و منطقی آن را درک نمایم. برای نمونه پیش از باور کامل به درستی و اعتبار اصول هنر چهره‌خوانی؛ مطالعات و کاربردهای عملی در این حوزه زمان زیادی برد.

نظرات کاربران

توکلی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹

وقتی ترسیمی از چهره هایی که میگه نداری خوندنش بی فایده درسته صوتیه اما فایل نوشتاریش رو هم بذارید ممنون

کاربر ۱۶۵۸۷۰۰
۱۳۹۹/۱۱/۰۲

عالی کار شد

زمان

۹ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان