دانلود کتاب صوتی ماجراجو در چهارمحال بختیاری با صدای حدیثه حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماجراجو در چهارمحال بختیاری اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی ماجراجو در چهارمحال بختیاری

معرفی کتاب صوتی ماجراجو در چهارمحال بختیاری

کتاب صوتی ماجراجو در چهارمحال و بختیاری نوشته‌ی موسی زمان زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، به شرح آب و هوا، جاذبه‌های گردشگری، سوغات و غذاهای محلی استان چهارمحال و بختیاری می‌پردازد. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه گردشگری است که به استان‌های متفاوت می‌پردازد.

مجموعه ماجراجو به بررسی استان‌های مختلف ایران می‌پردازد و ویژگی‌های بارز استان‌ها را شرح می‌دهد. استانی که در این کتاب صوتی معرفی می‌شود، استان سیاحتی و تاریخی چهارمحال و بختیاری است.

درباره کتاب ماجراجو در چهارمحال و بختیاری

استان چهارمحال و بختیاری بخشی است کوهستانی که در جنوب غربی اصفهان، بین لرستان، فارس و خوزستان واقع شده است، این بخش محل سکونت دو ایل بزرگ بختیاری به نام چهارلنگ و هفت لنگ است و در تقسیمات جغرافیایی امروز به نام چهار محال بختیاری خوانده می شود.

آثار باقی مانده در استان چهارمحال و بختیاری حکایت از تاریخی بودن این استان می باشد. رشته کوه‌های زاگرس این استان را در بر گرفته است. رودها، جنگل ها، پل‌ها، تالاب‌ها، چشمه‌ها، آبشارها، آثار باستانی و ... دیگر تفریح‌گاه‌های این استان به جذابیت گردشگری این منطقه افزوده است. صنایع دستی و سوغات این استان قالی، گبه، ادوات موسیقی، منبت‌کاری و... است.

شنیدن کتاب ماجراجو در چهارمحال و بختیاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به گردشگری و شناخت ایران پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ماجراجو در چهارمحال و بختیاری

به علت وجود رشته کوههای بلند زاگرس که سراسر استان را پوشش می‌دهد، عبور از چهارمحال و بختیاری سخت و دشوار می‌باشد و در طول تاریخ از هجوم اقوام یونانی، مغول و تاتار در امان بوده است. آثار باقیمانده از قلعه‌های باستانی ادوار ساسانی و هخامنشی در محدوده‌های رودخانه پرآب و همیشه جاری بازیافت، نشانگر این ادعاست. آثار به جا مانده در غار شلیل، تنگ جونقان و نیز سنگ‌نوشته‌های باستانی و تاریخی جونقان و پیر غاز همه و همه بیانگر گذشته‌های پراعتبار این منطقه هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۴۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۴۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان