دانلود کتاب صوتی پدر پولدار پدر فقیر (خلاصه) با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پدر پولدار پدر فقیر (خلاصه) اثر محسن زرآبادی‌پور

دانلود و خرید کتاب صوتی پدر پولدار پدر فقیر (خلاصه)

معرفی کتاب صوتی پدر پولدار پدر فقیر (خلاصه)

کتاب صوتی پدر پولدار، پدر فقیر، نسخه خلاصه‌ی کتاب اصلی است. این کتاب داستان رابرت کیوساکی، سخنران انگیزشی و کارشناس کسب و کاربا دو پدر است. پدر واقعی او و پدر بهترین دوستش. پدر پولدار، پدر فقیر بیش از ۲۰ سال پرفروش‌ترین کتاب در زمینه توسعه مالی فردی بوده است و تفاوت کارکردن و پول درآوردن را برای شما توضیح می‌دهد.

درباره کتاب پدر پولدار، پدر فقیر

رابرت کیوساکی در این کتاب قصد دارد به خواننده القا کند که برای رهایی از فقر و رسیدن به ثروت، باید ابتدا علم اقتصاد را دانست تا بتوان پول را به خدمت درآورد. در غیر این صورت شخص ناخودآگاه به خدمت پول درمی‌آید. ازنظر کیوساکی شیوه تدریس علوم اقتصادی در مدارس طوری است که دانش‌آموز را به سمت خدمت کردن به پول سوق می‌دهد. او معتقد است که این روش باید اصلاح شود تا بتوانیم شیوه کسب درآمد افراد را هم اصلاح کنیم.

شنیدن کتاب پدر پولدار، پدر فقیر را به چه کسانی پیشنهادی‌کنیم

علاقه‌مندان به حوزه موفقیت در کسب‌وکار و کسانی که به فکر بهبود اوضاع اقتصادی و کسب‌وکار خود هستند و نمی‌توانند کتاب را کامل مطالعه کنند می‌توانند از مطالب این کتاب استفاده کنند.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانواده دو رگه ژاپنی – آمریکایی و در هاوایی به دنیا آمد. رابرت پس از پایان دوره دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگداران دریایی آمریکا پیوست. او به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشته است. رابرت کیوساکی پس از بازگشت از ویتنام در سال ۱۹۷۷، شرکتی را تاسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. رابرت در ادامه زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسه بین‌المللی آموزش تاسیس کرد و به آموش تجارت و سرمایه‌گذاری در هفت کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در سن ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوه بیدار شدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد