دانلود کتاب صوتی خواهر کوچولوی فرانکلین با صدای نرگس داغمه‌چی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خواهر کوچولوی فرانکلین اثر پولت بورژوا

دانلود و خرید کتاب صوتی خواهر کوچولوی فرانکلین

معرفی کتاب صوتی خواهر کوچولوی فرانکلین

کتاب صوتی خواهر کوچولوی فرانکلین، نوشته پولت بورژوا و ترجمه کوثر خدامی، از مجموعه‌ی جذاب و پرطرفدار فرانکلین است. فرانکلین یک خبر خیلی جالب شنیده است: قرار است در ماه بهار، یک خواهر کوچولو به خانواده‌ی آن‌ها اضافه شود. 

نسخه صوتی کتاب صوتی خواهر کوچولوی فرانکلین را با صدای نرگس داغمه‌چی و محمد قدم‌پور بشنوید و از یک داستان کودکانه لذت ببرید. 

درباره‌ی کتاب صوتی خواهر کوچولوی فرانکلین

فرانکلین لاکپشته می‌­توانست دو تا دو تا بشمرد و بند کفش­‌هایش رو ببندد. او می‌توانست روز­های هفته، ماه­‌های سال و چهار فصل را نام ببرد. کار­هایی مثل توپ بازی توی تابستان، جمع کردن برگ درخت‌ها توی پاییز و ساختن لاکپشت­‌های برفی توی زمستان را دوست داشت. اما فرانکلین بهار را از همه‌ی فصل­‌ها بیشتر دوست داشت و این بهار قرار بود برایش بهار خیلی خاصی باشد. پدر و مادر فرانکلین خبر­های هیجان ­انگیزی به او داده بودند:  قرار بود خواهر فرانکلین توی بهار به دنیا بیاد…

داستان‌های جذاب فرانکلین به بچه‌ها کمک می‌کند تا بتوانند با مشکلاتی که ممکن است به هر دلیلی در خانواده، مدرسه یا محیط‌های دیگر روبرو شوند، مبارزه کنند. پولت بورژوا در هرکدام از جلدهای مجموعه فرانکلین به یکی از ماجراهایی می‌پردازد برای فرانکلین اتفاق می‌افتد. کتاب صوتی خواهر کوچولوی فرانکلین ماجرا تولد خواهر کوچک فرانکلین است. داستانی جذاب و شنیدنی که به خوبی از احساسات کودکان نسبت به فرزند دوم صحبت می‌کند و برای پدر و مادرها راهنمایی‌های ویژه‌ای دارد. 

کتاب صوتی خواهر کوچولوی فرانکلین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کودکان از شنیدن کتاب صوتی خواهر کوچولوی فرانکلین لذت می‌برند اما اگر در انتظار تولد فرزند دوم خود هستید، حتما کتاب صوتی خواهر کوچولوی فرانکلین را به فرزندتان هدیه بدهید.

درباره‌ی پولت بورژوا

پولت بورژوا نویسنده‌ی مجموعه‌ی فرانکلین، ایده‌ی نوشتن این کتاب‌ها را  را از خاطرات کودکیش گرفته است. او از اینکه در رویارویی با مسائل چه احساسی داشته است و چه واکنشی نشان می‌داده کمک گرفته تا داستان‌های جذابی بیافریند. علاوه بر این، با کمک گرفتن از کتاب‌های تربیتی به والدین هم کمک می‌کند تا درک درستی از مشکلات رفتاری کودکان داشته باشند و شیوه‌ای صحیح برای مقابله با آن را انتخاب کنند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۵۰۰
۴,۹۵۰
۱۰%
تومان