دانلود کتاب صوتی کلید زندگی با قانون جذب با صدای حمیده کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کلید زندگی با قانون جذب اثر جک کنفیلد

دانلود و خرید کتاب صوتی کلید زندگی با قانون جذب

نویسنده:جک کنفیلد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۹۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کلید زندگی با قانون جذب

با کتاب صوتی کلید زندگی با قانون جذب نوشته جک کنفیلد می‌آموزید چگونه با قانون معروف جذب زندگی کنید و از آن در راه رسیدن به اهدافتان بهره بگیرید.

 جک کنفیلد، مربی معروف زندگی، در این کتاب برای شما توضیح می‌دهد که چگونه با به کارگیری قانون جذب زندگی خود را متحول کنید و در نهایت زندگی آرمانی‌تان را خلق کنید. 

 شنیدن کتاب کلید زندگی با قانون جذب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت

 درباره جک کنفیلد

جک کنفیلد از آن دسته آدم‌هایی است که واقعا در مسیر چیزهایی که دوست داشته تلاش کرده و حالا هم به مقداری از آن‌ها رسیده است اما قاعدتا نه همه آن‌ها!!

او از فروش و معلمی کردن و آموزش به معلم‌ها و نویسندگی در کارنامه‌اش دارد تا صدها بار زمین خوردن به حدی که وقتی برای کتاب معروفش (سوپ جوجه برای روح) بیش از ۱۴۴ ناشر، کتابش را افتضاح تلقی کردند و از چاپ کتابش صرف نظر کردند اما به قول خودش: باز هم باید جلوتر رفت.

جک کنفیلد نه تنها به‌خاطر موفقیتش در نگارش کتاب‌های مجموعه غذای روح زبانزد خاص و عام است، بلکه به‌عنوان یک مربی کوچ‌ها و راهنمای موفقیت از اعتبار فراوانی برخوردار است.

معرفی نویسنده
عکس جک کنفیلد
جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرین آمریکایی است. او مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است؛‌ گلچین‌های الهام‌بخش که در قالب یک ژانر ارائه شده‌است.‌ مجموعه‌ای که با بیش از ۲۵۰‌ عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌ و چاپ شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد