دانلود کتاب صوتی رازهای مانولیتو با صدای مهشید اژده‌فر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهای مانولیتو اثر الویرا لیندو

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهای مانولیتو

معرفی کتاب صوتی رازهای مانولیتو

کتاب صوتی رازهای مانولیتو، از مجموعه ماجراهای مانولیتو، داستانی خنده‌دار و مشهور از الویرا لیندو است. رازهای مانولیو، داستان پسر کوچولویی به نام مانولیتو است که رازهایی زیادی برای فاش کردن دارد. 

اگر دلتان می‌خواهد از رازهای مانولیتو باخبر شوید، کتاب صوتی رازهای مانولیتو را با ترجمه فرزانه مهری و صدای مهشید اژده‌فر گوش کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی رازهای مانولیتو

مانولیتو یک شخصیت خیلی محبوب در ادبیات کودکان اسپانیا و در کل دنیا است. آنقدر محبوب که الویرا لیندو به خاطر خلق این شخصیت، جایزه‌ی ملی ادبیات کودک و نوجوان را از آن خودش کرده است. مانولیتو در مادرید زندگی می‌کند. یک برادر کوچک‌تر به اسم جونور دارد که بعضی اوقات واقعا از او متنفر می‌شود اما بیشتر اوقات او را به همه‌ی برادرهای دنیا ترجیح می‌دهد. مانولیتو برخلاف داستان‌های دیگر دربردارنده‌ی پند و اندرز و نصیحت‌های خسته کننده برای بچه‌ها نیست. مانولیتو بیشتر از سنش می‌فهمد و در گفتگوها اظهار نظر می‌کند، در حرف بزرگ‌ترها می‌پرد، به تنهایی تصمیم می‌گیرد، مسائل مختلف را تحلیل می‌کند و در صورتی که باب میلش نباشد، اعتراض می‌‌کند. مانولیتو یک شخصیت امروزی است. یک انسان واقعی با تمام احساساتش. مانولیتو یک شخصیت جهانی است، آنقدر که موقع شنیدن داستان فراموش می‌کنیم او اسپانیایی است. مانولیتو شیطانی می‌کند. ماجراهایش را برای شما تعریف می‌کند. شما را می‌خنداند. به شما یاد می‌دهد یک بچه در زندگی واقعی‌اش باید چطور باشد. او روی تمام استانداردهای اشتباه مودب، درس‌خوان، منظم، بدون هیچ اشتباهی و ... خط می‌کشد. مانولیتو یک شخصیت واقعی است!

اسم من مانولیتوست، معروف به عینکی. نمی‌دانم شما چقدر من را می‌شناسید اما من یک تصمیم مهم گرفته‌ام و آن این است که رازهایی را که تا به حال جرئت نکرده‌ام برای هیچ کس بگویم، برایتان فاش می‌کنم. مثلاً اولین راز من این است که به طور وحشتناکی به برادر کوچکم، جونور، حسادت می‌کنم، از ییهاد قلدر کلاس می‌ترسم ولی او دوست صمیمی من هم هست و یک روز، پدرم باعث شرمندگی من شد. آرزو دارم یک سگ داشته باشم و تازه، همکلاسی جدید و فوق‌العاده‌مان، ملودی مارتینز، عاشق من است. ولی، با این حال، خواهی دید که در خانواده‌ام و در کلاسم، همه، چیزهایی برای پنهان کردن دارند. 

کتاب صوتی رازهای مانولیتو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی رازهای مانولیتو را به همه کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم. داستان رازهای مانولیتو داستانی خنده‌دار برای تمام کسانی است که دلشان می‌خواهد از یک داستان بامزه لذت ببرند.

درباره‌ی الویرا لیندو

الویرا لیندو نویسنده و روزنامه‌نگار ۲۳ ژانویه‌ی ۱۹۶۲ در اسپانیا به دنیا آمد. کمی بعد به مادرید مهاجرت کرد و شروع به تحصیل در دانشگاه یو سی ‌ام در رشته‌ی خبرنگاری شد. اما آن را نیمه‌کاره رها کرد تا به شغلش در تلویزیون و رادیو که گویندگی بود مشغول شود. الویرا لیندو علاوه بر نوشتن داستان‌های جذاب ماجراهای مانولیتو تعدادی فیلمنامه و نمایشنامه هم منتشر کرده است. دریافت جایزه ملی ادبیات کودک و نوجوان اسپانیا برای یکی از قسمت‌ها مانولیتو بخش دیگری از افتخارات او است. 

بخشی از کتاب صوتی رازهای مانولیتو

اگر خیال می کنی که من یک موجود فوق العاده هستم، این فصل را نخوان. نه، جدی می گویم. اگر این فصل را نخوانی، هنوز این امکان برایت وجود دارد که مرا بچه ای استثنایی فرض کنی. اگر آن را بخوانی... می فهمی که پشت این مانولیتوی پرکمالات، چه کسی پنهان شده است. مثل زن های بسیار مهربان سریال های تلویزیونی که پشت ماسک زنی بی عیب و نقص، چهره واقعی افعی مانند خودشان را پنهان می کنند.

خب، پس چرا داستانی را تعریف می کنم که می تواند تصویر مردمی مرا خراب کند؟ برای این که ببینی من هم عیب هایی دارم، من هم یک انسان هستم، و تقریبا تمام انسان هایی که می شناسم، عیب هایی دارند که از حُسن هایشان خیلی بیش تر است، بجز پاکیتو مدینا، که مثل همیشه، در تاریخ نوع بشر، یک مورد جدای از همه به حساب می آید.

از آغاز پیدایش جهان شروع می کنم: آغاز پیدایش این داستان وحشتناک، ۲۳ ژانویه است. روزی که بدون این که چیزی به من بگویند، مرا به یک بیمارستان بردند ( مثل آدم های ربوده شده. فقط یک چشم بند کم داشتم ) و مرا جلوی یک گهواره گذاشتند تا با موجود عجیبی که زندگی ام را با او شریک هستم، آشنا بشوم: جونور.

نظرات کاربران

Z.S
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

من تعجب می کنم که نویسنده این کتاب چطور جایزه گرفته!!!واصلا چرا این کتاب به فارسی ترجمه شده و به عنوان کتاب کودک و نوجوان اینجا فروش میره!!! کتاب پر از کلمات رکیک که کاربردش تو محاوره های روزانه بی ادبانه

- بیشتر
# زهرا #دهقانی
۱۴۰۲/۰۱/۰۶

خیلی بی ادبانست به نظر من اگه طاقچه این کتاب رو حذف کنه جا داره. هرکس دلش میخواد بچش با ادب بار بیاد این کتاب رو نخره

ج.
۱۴۰۰/۱۰/۲۴

اصلن مناسب کودکان نیست..حرفهای زشت و ترویج بی‌ادبی و استفاده‌ی زیاد از کلمات دور از ادب.واقعن مادر فلان و شورت کثیفه و این چیزا مناسب بچه‌س؟

کاربر ۲۹۱۳۶۱۸
۱۴۰۱/۰۱/۲۳

عالی بود حرف نداشت باادب هم بود

زمان

۴ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۷۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۷۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۲۷,۳۰۰
۳۰%
تومان