دانلود کتاب صوتی تعطیلات خوش بگذرد مانولیتو با صدای مهشید اژده‌فر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تعطیلات خوش بگذرد مانولیتو اثر الویرا لیندو

دانلود و خرید کتاب صوتی تعطیلات خوش بگذرد مانولیتو

معرفی کتاب صوتی تعطیلات خوش بگذرد مانولیتو

کتاب صوتی تعطیلات خوش بگذرد مانولیتو، از مجموعه ماجراهای مانولیتو، داستان تعطیلات محشر مانولیتو است که تقریبا همه‌اش در خانه سپری شد چون به خاطر نمره‌های وحشتناک مانولیتو، یا شاید هم به یک دلیل دیگر، آن‌ها هیچ‌جایی نرفتند. 

دلتان می‌خواهد بدانید مانولیتو تعطیلاتش را چطوری گذراند؟ کتاب صوتی تعطیلات خوش بگذرد مانولیتو را با ترجمه‌ی فرزانه مهری و صدای مهشید اژده‌فر گوش کنید. 

درباره‌ی کتاب صوتی تعطیلات خوش بگذرد مانولیتو

مانولیتو یک شخصیت خیلی محبوب در ادبیات کودکان اسپانیا و در کل دنیا است. آنقدر محبوب که الویرا لیندو به خاطر خلق این شخصیت، جایزه‌ی ملی ادبیات کودک و نوجوان را از آن خودش کرده است. مانولیتو در مادرید زندگی می‌کند. یک برادر کوچک‌تر به اسم جونور دارد که بعضی اوقات واقعا از او متنفر می‌شود اما بیشتر اوقات او را به همه‌ی برادرهای دنیا ترجیح می‌دهد. مانولیتو برخلاف داستان‌های دیگر دربردارنده‌ی پند و اندرز و نصیحت‌های خسته کننده برای بچه‌ها نیست. مانولیتو بیشتر از سنش می‌فهمد و در گفتگوها اظهار نظر می‌کند، در حرف بزرگ‌ترها می‌پرد، به تنهایی تصمیم می‌گیرد، مسائل مختلف را تحلیل می‌کند و در صورتی که باب میلش نباشد، اعتراض می‌‌کند. مانولیتو یک شخصیت امروزی است. یک انسان واقعی با تمام احساساتش. مانولیتو یک ضخصیت جهانی است، آنقدر که موقع شنیدن داستان فراموش می‌کنیم او اسپانیایی است. مانولیتو شیطانی می‌کند. ماجراهایش را برای شما تعریف می‌کند. شما را می‌خنداند. به شما یاد می‌دهد یک بچه در زندگی واقعی‌اش باید چطور باشد. او روی تمام استانداردهای اشتباه مودب، درس‌خوان، منظم، بدون هیچ اشتباهی و ... خط می‌کشد. مانولیتو یک شخصیت واقعی است

تعطیلات خوش بگذرد مانولیتو ماجرای تعطیلات فوق‌العاده‌ی مانولیتو در تابستان امسال است. او هیچ‌جایی نرفت. و خب حتما فکر می‌کنید چنین تعطیلاتی چطور می‌تواند محشر باشد و حق هم دارید. حالا برایتان تعریف می‌کنم. دوستانش برایش کارت پستال می‌فرستادند. نزدیک بود که مانولیتو بهترین شناگر عالم بشود. اما، جونور چیزی نمانده بود که غرق شود. نامزد نروژی دایی‌ نیکلاس به دیدنشان آمد. در جشن رقص محله، پدربزرگ دندان مصنوعی‌اش را گم کرد. راستی، می‌دانید که مانولیتو با موتارد دوست شد؟ خب اگر همه‌ی اینها تعطیلات را به یک ماجرای محشر تبدیل نمی‌کند، پس انتظار چه چیزی دارید؟

کتاب صوتی تعطیلات خوش بگذرد مانولیتو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تعطیلات خوش بگذرد مانولیتو یک داستان خیلی جذاب و بامزه برای کودکان و نوجوانان است. اگر بچه دارید، مربی هستید و با بچه‌ها کار می‌کنید یا دلتان برای خواندن یک شنیدن یک داستان خوب و خنده‌دار تنگ شده است، کتاب صوتی تعطیلات خوش بگذرد مانولیتو را گوش کنید. 

درباره‌ی الویرا لیندو 

الویرا لیندو نویسنده و روزنامه‌نگار ۲۳ ژانویه‌ی ۱۹۶۲ در اسپانیا به دنیا آمد. کمی بعد به مادرید مهاجرت کرد و شروع به تحصیل در دانشگاه یو سی ‌ام در رشته‌ی خبرنگاری شد. اما آن را نیمه‌کاره رها کرد تا به شغلش در تلویزیون و رادیو که گویندگی بود مشغول شود. الویرا لیندو علاوه بر نوشتن داستان‌های جذاب ماجراهای مانولیتو تعدادی فیلمنامه و نمایشنامه هم منتشر کرده است. دریافت جایزه ملی ادبیات کودک و نوجوان اسپانیا برای یکی از قسمت‌ها مانولیتو بخش دیگری از افتخارات او است

بخشی از کتاب صوتی تعطیلات خوش بگذرد مانولیتو

آخر سال، وقتی کارنامه‌ام را به خانه بردم، مادرم فقط به نمره بد بی رحمانه‌ای که خانم معلم برای ریاضی بهم داده بود، نگاه کرد. بقیه یعنی نمره‌های خوب، برایش اهمیتی ندارند. از خانه بیرون رفت تا در آغوش لوئیزا جانش گریه بکند. پدربزرگم بهم گفت: «مادرت در انتخاب شغل اشتباه کرده، او می‌توانست یک هنرپیشه خوب تئاتر بشود.»

روزهای بعد، مادرم با چشمانی مملو از کینه نگاهم می‌کرد و هر لحظه به من یادآوری می‌کرد که آن بچه الاغی هستم که در درسی به این آسانی تجدید شده‌ام. آنقدر از دستم عصبانی بود که وقتی لوئیزا داشت به ویلای محشر خود در میرافلور دِ لا سیه را می رفت، با صدای بلند، طوری که من بشنوم، گفت: «ما به خاطر این بچه جایی نمی‌رویم. من و پدرش به خاطر نمره بد مصیبت‌بارش شب‌ها خواب نداریم.»

نظرات کاربران

sepideh
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

من نمونه کتاب رو گوش دادم به همون زیبایی کتاب متنی هست بیشتر جلدهای مانولیتو رو‌خوندم بسیار جذابه

Rira
۱۳۹۹/۰۸/۱۰

عالی

کاربر ۴۰۲۵۵۰۷
۱۴۰۰/۱۲/۱۴

عالیه ولی یکخرده خنده دارش کن

ساناز
۱۳۹۹/۱۰/۰۸

اصلا با فرهنگ ما جور نیس.حرف های زشت زیاد میزنه.واقعا تعجب میکنم چطور صوتی این کتاب رو ضبط کردن

زمان

۳ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۶۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۶۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
۲۶,۶۰۰
۳۰%
تومان