دانلود کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود با صدای مهشید اژده‌فر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود اثر الویرا لیندو

دانلود و خرید کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود

معرفی کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود

کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود، از مجموعه ماجراهای مانولیتو، نوشته الویرا لیندو، داستان سفر جذاب مانولیتو به همراه پدرش با کامیون فوق‌العاده‌ی پدر است. 

اگر دوست دارید به یک سفر خیلی بامزه بروید و ماجراهای مانولیتو را بشنوید، نسخه صوتی کتاب مانولیتو به سفر می‌رود را با ترجمه فرزانه مهری و صدای مهشید اژده‌فر گوش کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود

مانولیتو یک شخصیت خیلی محبوب در ادبیات کودکان اسپانیا و در کل دنیا است. آنقدر محبوب که الویرا لیندو به خاطر خلق این شخصیت، جایزه‌ی ملی ادبیات کودک و نوجوان را از آن خودش کرده است. مانولیتو در مادرید زندگی می‌کند. یک برادر کوچک‌تر به اسم جونور دارد که بعضی اوقات واقعا از او متنفر می‌شود اما بیشتر اوقات او را به همه‌ی برادرهای دنیا ترجیح می‌دهد. مانولیتو برخلاف داستان‌های دیگر دربردارنده‌ی پند و اندرز و نصیحت‌های خسته‌کننده برای بچه‌ها نیست. مانولیتو بیشتر از سنش می‌فهمد و در گفتگوها اظهار نظر می‌کند، در حرف بزرگ‌ترها می‌پرد، به تنهایی تصمیم می‌گیرد، مسائل مختلف را تحلیل می‌کند و در صورتی که باب میلش نباشد، اعتراض می‌‌کند. مانولیتو یک شخصیت امروزی است. یک انسان واقعی با تمام احساساتش. مانولیتو یک شخصیت جهانی است، آنقدر که موقع شنیدن داستان فراموش می‌کنیم او اسپانیایی است. مانولیتو شیطانی می‌کند. ماجراهایش را برای شما تعریف می‌کند. شما را می‌خنداند. به شما یاد می‌دهد یک بچه در زندگی واقعی‌اش باید چطور باشد. او روی تمام استانداردهای اشتباه مودب، درس‌خوان، منظم، بدون هیچ اشتباهی و ... خط می‌کشد. مانولیتو یک شخصیت واقعی است! 

کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود ماجرای اتفاق خارق‌العاده‌ای تابستان امسال است: پدر مانولیتو تصمیم گرفت مانولیتو را با کامیونش به سفر ببرد. پدر حق ندارد بخوابد یا اینکه حوصله‌اش سر برود، به همین‌خاطر هم است که مانولیتو می‌خواهد ماجراهای جذابی را که در طول هفته ژاپن در فروشگاه پیش آمده است، برایش تعریف کند…

کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟ 

کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود، داستان جذابی برای کودکان و نوجوانان است. اگر به شنیدن داستان‌های خنده‌دار علاقه‌دارید، یا با بچه‌ها و نوجوانان کار می‌کنید، کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود را گوش کنید.

درباره‌ی الویرا لیندو

الویرا لیندو نویسنده و روزنامه‌نگار ۲۳ ژانویه‌ی ۱۹۶۲ در اسپانیا به دنیا آمد. کمی بعد به مادرید مهاجرت کرد و شروع به تحصیل در دانشگاه یو‌ سی ‌ام در رشته‌ی خبرنگاری شد. اما آن را نیمه‌کاره رها کرد تا به شغلش در تلویزیون و رادیو که گویندگی بود مشغول شود. الویرا لیندو علاوه بر نوشتن داستان‌های جذاب ماجراهای مانولیتو تعدادی فیلمنامه و نمایشنامه هم منتشر کرده است. دریافت جایزه ملی ادبیات کودک و نوجوان اسپانیا برای یکی از قسمت‌ها مانولیتو بخش دیگری از افتخارات او است. 

بخشی از کتاب صوتی مانولیتو به سفر می‌رود

چندین‌بار در رادیوی محلی اعلام کردند: هفته‌ی ژاپن شروع شد! بعد از آن صدای کوبیدن طبل فلزی به گوش می‌رسید که مو را به تن آدم سیخ می‌کرد. ژاپن به فروشگاه نزدیک خانه‌ی ما آمده بود و مادرم که از ذوق می‌خواست جشن بگیرد، به لوئیزا تلفن کرد. «شنیدی؟ هفته‌ی ژاپن شروع شده!»

«بعله می‌دونم، اتفاقا داشتم لباس می‌پوشیدم. نباید وقت را تلف کنیم.»

مادرم به هر دری زد تا ما را با خودش نبرد ولی هیچکس حاضر نبود از ما نگهداری کند.... 

نظرات کاربران

Rira
۱۳۹۹/۰۹/۱۶

ععععععععععععععععععععععااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییی

مانا
۱۳۹۹/۰۶/۲۳

آقااا لطفا یکی ازین‌ کتاب های مانیلیتو را در طرح بی نهایت بگذارید. همه اش پولی هست که!🙄

elsolsh
۱۴۰۰/۰۵/۱۷

متن کتاب رو واضحا عوض کردید

زمان

۳ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
۲۰,۳۰۰
۳۰%
تومان