دانلود کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز اثر تیموتی ای پارکر

دانلود و خرید کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز

معرفی کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز

کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز اثر تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی درباره‌ی افزایش کارآیی و بالابردن بازدهی مغز با تاثیرپذیری از سکوت و آرامش است. 

نسخه صوتی کتاب تاثیر سکوت و آرامش بر مغز را می‌توانید با ترجمه‌ای روان از حسین سلیمانی و صدای گرم حافظ کاظم‌زاده گوش کنید. 

درباره‌ی کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز

دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، پر از سروصداهای مزاحم است. تقریبا در هرلحظه از شبانه‌روز و هرجایی که اراده کنیم می‌توانیم با دنیا ارتباط برقرار کنیم. اخبار را دنبال کنیم. به کارهایمان رسیدگی کنیم و ایمیل‌هایمان را چک کنیم. زمانی برای استراحت دادن به ذهن و آسوده نشستن و بی‌خبر از دنیا بودن نداریم. اما این موضوع، این مواجهه‌ی دائمی با دنیا می‌تواند در طولانی مدت آثار مخربی بر ذهن و بدن ما داشته باشد. اما راه چاره چیست؟ نمی‌توان به راحتی از کار، اخبار و امکاناتی که آن‌ها را مدیون پیشرفت تکنولوژی هستیم، دل بکنیم. پاسخ در کتاب تاثیر سکوت و آرامش بر مغز نهفته است. تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی در کتاب تاثیر سکوت و آرامش بر مغز ابتدا از آثار مخرب قرار گرفتن دائمی در معرض هیاهو و سروصدا صحبت می‌کنند. سپس به ارائه‌ی راهکارهای مختلفی می‌پردازند که با کمک گرفتن از آن‌ها می‌توانیم به آرامشی که مغزمان نیاز دارد، برسیم.

کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

از آنجایی که هیچکسی از این تاثیرات مخرب در امان نیست، همه‌ی افرادی که در دنیای حال حاضر زندگی می‌کنند، می‌توانند از مطالب عالی کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز استفاده کنند.

بخشی از کتاب صوتی تاثیر سکوت و آرامش بر مغز

در عصر فناروری به لطف وای‌فای و دیگر ابزار سیار، هرگز مجبور نمی‌شوید دست از کار بکشید. حتی می‌توانید در حین نوشیدن قهوه در کافه‌ی محل، ایمیلتان را نیز چک کنید. اما آیا واقعا خواهان این هجوم بی‌امان سروصدا و استرس در زندگی‌تان هستید؟ اگرچه ایده‌ی یک هفته‌ی کاری چهارساعته برای اکثر افراد امکان‌پذیر نیست، می‌توانید با فکر نکردن به کارهای ملال‌آور و یکنواخت روزانه و فاصله گرفتن از آن‌ها کارآیی مغز را تا حد ممکن افزایش دهید.

استفاده از قدرت سکوت: سکوت همیشه به معنای ساکت بودن نیست. ممکن است متناقض به نظر برسد. ولی در این فصل سکوت به چیزی بیش از ساکت بودن اشاره می‌کند. سکوت در اینجا به حس آرامش و استراحت مغز اشاره دارد.

یافتن معنا در همهمه و هیاهو: اطرافتان پر از سروصداست. آیا هرگز فکر کرده‌اید که برخی افراد چگونه می‌توانند در همهمه و هیاهوی مهمانی یا اتاقی شلوغ به گفتگوهایشان ادامه دهند؟ امروزه دانشمندان پاسخ این پرسش را می‌دانند...

فهرست

  • ایجاد محیطی آرام در مغز
  • صرف وقت برای رسیدن به آرامش
  • آشنایی با فواید مراقبه و نیایش

 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
۲,۸۰۰
۳۰%
تومان