دانلود کتاب صوتی ۲۴ قانون حفظ قدرت (جلد دوم) با صدای بهنام قربانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۲۴ قانون حفظ قدرت (جلد دوم) اثر رابرت گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی ۲۴ قانون حفظ قدرت (جلد دوم)

نویسنده:رابرت گرین
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۲۴ قانون حفظ قدرت (جلد دوم)

کتاب صوتی ۲۴ قانون بدست آوردن قدرت (جلد دوم) نوشته رابرت گرین با ترجمه شهروز فرهنگ و صدای بهنام قربانی منتشر شده است. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا به‌صورت صوتی است که در زمینه راه و رسم رسیدن به قدرت در تمامی بخش‌های زندگی اطلاعات مفیدی در اختیار شنونده قرار می‌دهد.

درباره کتاب ۲۴ قانون بدست آوردن قدرت

با شنیدن این کتاب صوتی می آموزید چگونه دیگران را از سر راهتان کنار بزنید!

وقتی پای قدرت به میان می آید، گاهی قانون، قانون جنگل می شود، اگر گرگ نباشی، گرگ ها تو را می‌خورند. این قانونی نانوشته است که معمولا جوهره اصلی ارتباطات، بین مردم است البته این بدان معنا نیست که جامعه به جنگل تبدیل می‌شود و همه گرگی شویم در پوستین میش، اما باید جهت محافظت از خود و اینکه طعمه فریب دیگران نشویم با این اصول و قوانین آشنا باشیم، چرا که هرچقدر سعی کنیم خوب باشیم همیشه در مسیر با تله‌هایی مواجه می‌شویم که برایمان کار گذاشته شده است و ناغافل در آن‌ها گیر خواهیم افتاد. در روابط اجتماعی و کسب و کار و گاهی حتی روابط عاطفی پای این قوانین به میان می‌آید و حرص تسلط بر جامعه، خانواده، همکاران عواطف و احساسات دیگران باعث نوعی ناهنجاری و عدم تعادل در روابط ما می‌شود.

شنیدن کتاب ۲۴ قانون بدست آوردن قدرت (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند موفقیت را در زندگی با بیش‌ترین قدرت تجربه کنند پیشنهاد می‌کنیم

بخش های از کتاب ۲۴ قانون بدست آوردن قدرت

قدرت، سنجش میزان کنترل شما بر روی شرایط زندگی و اعمال و رفتار افراد اطرافتان است.

در حقیقت، داشتن قدرت را می توان دست یافتن به مهارتی دانست، که حاصل درک عمیق طبیعت انسان و دستکاری‌های لازم در جهت پیشرفت و یا محافظت از موضع صاحبان قدرت می باشد.

قانون ۱ : هرگز از بالا دستان خود پیشی نگیرید، همیشه کاری کنید که مافوق تان احساس برتری داشته باشد.

قانون ۲ : هرگز به دوستان خود اعتماد زیاد نداشته باشید و یاد بگیرید که چگونه از دشمنان خود استفاده کنید. از دوستان خود غفلت نکنید چرا که به راحتی احساس حسادت آنها برانگیخته می شود و به سرعت به شما خیانت

قانون ۳: همیشه کمتر از اندازه نیاز سخن بگویید. افراد قدرتمند با کم‌گویی دیگران را تحت تاثیر قرار می دهند، زیاده‌گویی بیان حرف‌های احمقانه را به دنبال خواهد داشت.

قانون۴: دیگران را برای انجام کارهای خود اجیر کنید ولی اعتبار همیشه به نام شما باشد، از دانش و تلاش دیگران برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید.

قانون۵: با رفتارتان پیروزی را کسب کنید نه با بحث و جدل. پیروزی که با بحث و جدل حاصل شود در اصل یک پیروزی گران خواهد بود.

قانون۶: از انسان های ناراحت و بدشانس دوری کنید. وضعیت های روحی مانند بیماری سرایت‌پذیر هستند و بر روی شما تاثیر خواهند گذاشت.

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

محمد علی گودرزی
۱۳۹۹/۰۳/۲۲

بد

ali54869
۱۳۹۹/۰۸/۰۷

لطفا کسی این کتابو به من هدیه بده

زمان

۲ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۲۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۲۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان