دانلود کتاب صوتی قدرت لحظات با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت لحظات اثر چیپ هیث

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت لحظات

معرفی کتاب صوتی قدرت لحظات

کتابچه صوتی قدرت لحظات چکیده بهترین بخش‌های کتاب ارزشمند قدرت لحظات است که چیپ هیث و دن هیث آن را نوشته اند و زهرا کریمیان آن را ترجمه کرده است و با صدای غلامرضا صادقی برای تمام کسانی که می‌خواهند با قدرت زندگی کنند نوشته شده است.

درباره کتاب صوتی قدرت لحظات

لحظه‌ها معمولا تمایل دارند تا با هم ادغام شده و در نتیجه اهمیت چندانی فراهم نمی‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهند که در زمان بیاد آوردن حوادث، ما تمایل داریم که بیشتر جزئیات را نادیده بگیریم و فقط بر روی تعداد انگشت شماری از لحظات تمرکز کنیم. برای اینکه لحظه‌ها بیاد ماندنی باشند، باید احساس کنید که آن لحظات واقعا مهم هستند. شکستن نسخه‌ی روال عادی زندگی، مخصوصاً برای لحظات گذرا مهم است؛ چراکه این کار نقش مشخص کردن روش قدیم و جدید عمل را بر عهده دارد.

لحظات را با ساختن اوج‌ها و قله‌هایی از عمد، بیاد ماندنی کنید. بخاطر داشته باشید که غافلگیری‌ها و تازگی، زمان را کِش می‌دهند و برعکس، با کم‌تر شدن تازگی، زمان به سرعت پیش می‌رود. این پدیده دلیل این است که چرا وقتی سنمان بالاتر می‌رود، انگار زمان با سرعت بیشتری سپری می‌شود. هرچه اتفاقات تازه کمتری را تجربه کنیم، زمان سریع‌تر طی می‌شود.

قواعد موجود در این کتاب، نحوه‌ی غنی‌سازی زندگی‌تان را به وسیله‌ی ایجاد لحظه‌های بیاد ماندنی در رابطه‌های شخصی، در ارتباط با غریبه‌ها، در تعاملات تجاری با مشتریان و در موقعیت‌های مدیریتی را به شما می‌آموزد.

بعد از خواندن این کتاب، دو مهارت را باید یاد بگیرید:

(۱) چگونه لحظه‌های تعیین‌کننده را شناسایی کنید

(۲) چگونه لحظه‌های تعیین‌کننده را ایجاد کنید

توجه داشته باشید که روابط دوستی بصورت طبیعی اتفاق نمی‌افتند و شما باید ایجاد آن را انتخاب کنید.

شنیدن کتابچه صوتی قدرت لحظات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که نمی‌خواهند در روزمرگی زندگی کنند و می‌خواهند زندگیشان را جاودانه کنند پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
چیپ هیث

چیپ هیث نویسنده، استاد دانشگاه و روان‌شناس آمریکایی است. هیث متولد نوزدهم ژوئیه‌ی سال ۱۹۶۳ است. او بیشتر با کتاب‌های پرفروشش در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی، ایده‌پردازی و پیام‌سازی اصولی شناخته می‌شود. هیث مقالات متعددی نیز در مجلات علمی و نشریات شناخته‌شده‌ همچون فایننشال تیامز، واشنگتن پست، ساینتیفیک امریکن، بیزینس‌ویک و سایکولوژی تودی منتشر کرده است. چیپ هیث در تالیف اکثر کتاب‌هایش برادش دن هیث را در کنار خود داشته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد