دانلود کتاب صوتی کی؟ با صدای بسام قیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کی؟ اثر دنیل پینک

دانلود و خرید کتاب صوتی کی؟

معرفی کتاب صوتی کی؟

کتابچه صوتی کی؟ نوشته دَنیِل اِچ. پینک است که با ترجمه امین اصغری و صدای بسام قیدی منتشر شده است. این کتابچه چکیده‌ای از بهترین مطالب کتاب کی؟ است. در کتاب کی؟ رازهای علمی زمان‌بندی عالی را یاد می‌گیرید و به بررسی الگوهای پنهان در زندگی روزمره افراد عادی می‌پردازد تا نشان دهد افراد چگونه می‌توانند در محل کار، مدرسه و خانه، تصمیمات بهتری بگیرند. اگر از نحوه‌ی تغییر میزان انرژی، خلق‌وخو، و انگیزش خود در طول روز، هفته، یا سال‌های عمرتان آگاه شوید، می‌توانید اقدامات خود را زمان‌بندی کنید تا برنامه ایده‌آل ایجاد کرده و نتایج تصمیمات خود را به حداکثر برسانید.

درباره کتاب صوتی کی؟

چگونگی انجام خوب یک کار در طول ساعات مختلف روز، به ماهیت کار نیز بستگی دارد. بیشتر افراد، کارهای تحلیلی را در ساعات صبح بهتر انجام می‌دهند. در ساعات اولیه صبح، افزایش دمای بدن، سطوح انرژی و هوشیاری را بالاتر برده و درنتیجه، توانایی تمرکز را افزایش می‌دهد. تمرکز و هوشیاری، در موقع ظهر به اوج خود رسیده و در طول بعدازظهر، با خسته شدن مغز، کاهش می‌یابند. با کاهش توانایی فرد برای تمرکز در طول بعدازظهر، ممکن است افراد، نسبت به زمان‌هایی از روز که هوشیاری و دقت بالایی دارند، ارتباطاتی را برقرار کنند که نیاز به‌دقت زیاد ندارد.

این کتاب، راهنمایی برای جریان بی‌پایان زمان تصمیم‌گیری است  انواع تصمیم‌گیری‌ها در مورد زمانِ تغییر شغل، دادن خبرهای بد، برنامه‌ریزی کلاس، جدایی از همسر، دویدن، یا برخورد جدی با یک پروژه یا یک شخص، بنابراین، ابزاری برای کمک به اشخاص و سازمان‌ها «برای مدنظر قرار دادن قدرت نامرئی زمان‌بندی» و درنتیجه، حذف حدس و گمان، از تصمیمات مهم زندگی و کاری است.

شنیدن کتابچه کی؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند بدانند بهترین رفتار مناسب چه زمانی است پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد