دانلود کتاب صوتی ذهن توانگر با صدای امین ضیائی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ذهن توانگر اثر رندی گیج

دانلود و خرید کتاب صوتی ذهن توانگر

معرفی کتاب صوتی ذهن توانگر

ذهن توانگر یکی از مهم‌ترین آثار رندی گیج مربی و سخن‌ران صاحب‌نام حوزه موفقیت، بازاریابی و رشد فردی است. او در این کتاب صوتی درباره رمز و رازهای توانگری حرف می‌زند و تکنیک‌هایی برای پرورش ذهن معرفی می‌کند.

درباره کتاب صوتی ذهن توانگر

رندی گیج در این اثر می‌گوید توانگری و منزلت انسان بر اساس ارزشی است که کسب می‌کند. ستمگر نمی‌تواند توانگری را حفظ کند زیرا بیش ازآنچه می‌دهد، طلب می‌کند و درنهایت وجدانش را از دست می‌دهد. ستمدیده برای خودش ارزش چندانی قائل نیست و به همین صورت، معنویتش را از دست می‌دهد. 

انسانی که از افزودن بر آگاهی‌اش امتناع کند؛ ناتوان، نیازمند و درمانده می‌ماند. انسان با افزودن بر آگاهی‌اش بردگی را نمی‌پذیرد، بر محدودیت‌ها فائق می‌آید و به‌افتخار نائل می‌شود.

رندی گیج در این کتاب نکات بسیار جالبی درباره تقویت ذهن بیان کرده است. او شیوه هایی را معرفی کرده که با آنها می‌توانید هم ذهن خود را توانگر کنید و آن را برای توانگر بودن خودتان اماده کنید. زیرا انسان توانگر نیازمند یک ذهن توانگر است. و افرادی که دارای اگاهی ذهنی بهتری هستند راحت‌تر می توانند در زندگی هم به توانگری برسند.

شنیدن کتاب ذهن توانگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 ذهن توانگر کتاب بسیار مفیدی در زمینه رشد فردی است و شنیدن آن را به همه پیشنهاد می‌کنیم.

 درباره رندی گیج

رندی گیج در خانواده‌ای به دنیا آمد که مادری تنها و بدون همسر، با درآمدی بسیار ناچیز، مسؤلیت بزرگ کردن سه کودک را بر عهده داشت.

سالهای کودکی رندی در فقر و فلاکت سپری شد.در نوجوانی در دام اعتیاد به مواد مخدر و الکل گرفتار شد. بنابراین مجبور شد هم برای مصرف خودش و هم برای کسب درآمد، به فروش مواد مخدر روی آورد اما او با این درآمد نیز نمی توانست مخارج خود را تأمین کند. پس به سمت جرم و جنایت رفت. او در نتیجه اعمال خلاف از دبیرستان اخراج و نهایتاً در یک سرقت مسلحانه دستگیر و روانه زندان شد.

در زندان مردی بازاریاب به استعدادی ذاتی و نهانی در وجود او پی برد و احساس کرد اگر رندی روش خود را در زندگی تغییر دهد و در راه مثبت قدم بگذارد، می‌تواند هر کاری را که اراده کند به بهترین نحو ممکن انجام دهد و انسان موفقی شود. ازاین رو رندی را از این مطلب آگاه کرد که توانایی انجام کارهای بسیار عظیمی را دارد. این سخن تأثیر بسیار زیادی بر ذهن رندی گذاشت و او را دگرگون کرد. زمانی که از زندان آزاد شد، دنیا در نظرش تغییر کرده بود. او تصمیمش را گرفت تا آینده‌ای موفق برای خود بسازد. پس شروع به تلاش کرد. رندی از ظرفشویی آغاز کرد و اکنون به یک مولتی میلیونر تبدیل شده است و زندگی او به اندازه ای خوب است که اکثر مردم حتی در رؤیاهایشان نیز نمی توانند تصور کنند.

رندی گیج مؤلف پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان نظیر کتاب حاضر «۳۷ راز توانگری»، «توانگری را بر خود پذیرا باشید»، «موفقیت ذهن»، «۷۷ قانون معنوی موفقیت» و «١٠١ کلید برای موفقیت شما» است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۹۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۹۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان