دانلود کتاب صوتی بر بال آرامش با صدای رکسانا مهرافزون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بر بال آرامش اثر موسسه پژوهشی کودکان دنیا

دانلود و خرید کتاب صوتی بر بال آرامش

معرفی کتاب صوتی بر بال آرامش

کتاب صوتی بر بال آرامش، تمرین‌هایی برای مراقبه و مدیتیشن کردن با کودکان و تمرین‌هایی برای آرامش و هماهنگی جسم و جان کودک است. تالیف بر بال آرامش یکی از کارهای ارزشمند موسسه پژوهشی کودکان دنیا است.

تمرین‌های کتاب صوتی بر بال آرامش را با صدای دلنشین رکسانا مهرافزون می‌شونید.

درباره‌ی کتاب صوتی بر بال آرامش

در تعریفی بسیار ساده مدیتیشن و مراقبه، فعالیت‌هایی برای رسیدن به آرامش هستند. اما نیاز به مدیتیشن و مراقبه فقط محدود به بزرگسالان نمی‌شود. کودکان نیز باید بیاموزند که علاوه جسم، روح و روان آن‌ها نیز بسیار ارزشمند است و باید از آن مراقبت کنند. درست همانطور که برای سلامت جسم غذای خوب می‌خوریم. تمرین‌های کتاب صوتی بر بال آرامش که تمرین‌هایی برای به دست آوردن آرامش هستند، به بچه‌ها لذت انجام فعالیت‌های مراقبه و مدیتیشن را یاد می‌دهند. در عین حال با تمرین کردن و به مرور زمان، کودکان به آرامشی که مد نظرما هست دست پیدا می‌کنند. آرامشی که به دست آوردنش، سبب سلامتی روحی و حتی جسمی می‌شود. علاوه بر این تمرین‌های کتاب بر بال آرامش با آرزوی صلح و دوستی برای تمام مردم و تمام کودکان دنیا آغاز می‌شوند. به همین دلیل این نکته را هم به بچه‌ها یاد می‌دهد که به دست آوردن آرامش، به تنهایی فایده‌ای ندارد و باید آن را برای کل بشریت، محقق کرد.

کتاب صوتی بر بال آرامش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی بر بال آرامش برای کودکان و نوجوانان کتابی بسیار سودمند و جذاب است. والدین و مربیان کودک نیز به خوبی می‌توانند از تمرین‌های کتاب بر بال آرامش برای کودکان و نوجوانانشان استفاده کنند.

درباره‌ی موسسه پژوهشی کودکان دنیا

موسسه پژوهشی کودکان دنیا سازمانی تخصصی، پژوهشی و مستقل است که از سال ۱۳۷۳ به همت جمعی از مربیان، مدرسان، نویسندگان و کارشناسان آموزش کودکان خردسال فعالیت خود را آغاز کرده است. از اهدافی که موسسه پژوهشی کودکان دنیا دنبال می‌کند می‌توان به گسترش برنامه‌های مراقبت برای رشد و تکامل کودکان، عمومی ساختن آموزش پیش از دبستان به عنوان یکی از حقوق اساسی کودکان خردسال، یافتن راه‌ها و روش‌های مدرن و خلاق آموزشی برای کودکان و توسعه جوامع محلی ، مبتنی بر روش‌های مشارکتی در ارتباط با کودکان اشاره کرد. موسسه پژوهشی کودکان دنیا بر اساس این اصول کار خود را دنبال می‌کند: آموزش‌های مبتنی بر الگوی انسان گرایی، آموزش‌های مشارکتی به عنوان یک روش موثر و همه جانبه، توجه به گسترش برنامه‌های فرهنگ صلح و نفی خشونت بر علیه کودک، رفع تبعیض جنسی در برنامه‌های آموزشی و توانمندسازی زنان، مردان و جامعه محلی در حمایت از کودکان خردسال.

جملاتی از کتاب صوتی بر بال آرامش

حالا می‌خواهیم یک تمرین جدید را شروع کنیم. بیا اول از همه برای خودمون و برای تمام مردم دنیا آرزوهای خوب کنیم. بیت برای زیباتر شدن و بهتر شدن دنیا دعا کنیم. بیا برای صلح و برای دوستی بین تمام بچه‌های دنیا آرزو کنیم.

روی زمین دراز بکش. احساس آرامش کن و یک نفس عمیق بکش. یک نفس عمیق دیگر... آرام آرام چشم‌هایت را ببند. کمک کن که بدنت آرام و بدون گرفتگی باشد. پاها... دست‌ها... شانه‌ها... گردن و حتی ماهیچه‌های صورتت را شل کن...  

نظرات کاربران

کاربر ۱۵۵۲۱۳۷
۱۳۹۹/۰۱/۰۸

عالی بود

nasren asadi
۱۴۰۱/۰۴/۱۲

کاش ده نسخه داشت🙏🙏🙏

fatemezarei77
۱۳۹۹/۰۱/۰۷

چطور میتونم ذخیره کنم فایلش رو روی گوشیم؟

زمان

۴۵ دقیقه

حجم

۴۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۵ دقیقه

حجم

۴۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان