دانلود کتاب صوتی ایجاد آرامش با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایجاد آرامش اثر ویکتوریا اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی ایجاد آرامش

گوینده:اعظم حبیبی
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ایجاد آرامش

ایجاد آرامش یکی از سخن‌رانی‌های ویکتوریا اوستین همسر جول اوستین و کشیش کلیسای بزرگ لیکوود است. ویکتوریا در این سخن‌رانی درباره داشتن رابطه دوستانه و صمیمانه با خالق صحبت می‌کند.

 شنیدن کتاب صوتی ایجاد آرامش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 شنیدن سخن‌رانی‌های پرمعنای اوستین‌ها برای همه سودمند و آموزنده است.

بخشی از کتاب صوتی ایجاد آرامش

با خدا رابطه‌ی آرام و دوستانه داشته باشید تا بتوانید با دیگران به رابطه‌ی آرام و دوستانه برسید، آرامش محل اعتماد است، آرامش به وجود بهترین‌ها باور دارد و می‌داند که راه‌های بهتری هم وجود دارند.

صلح و دوستی کینه به دل نمی‌گیرد، صلح‌و‌دوستی می داند که گاهی ممکن است اشتباه کند، صلح‌و‌دوستی می‌داند که شاید همیشه حق با او نباشد، صلح‌و‌دوستی همان‌جاست که قدرت وجود دارد. خداوند به شما نوید می‌دهد که در آن‌جا که یکدلی دارید، برکت جریان می یابد و خداوند به شما نظر می‌کند.

بهترین محل ایجاد یکدلی در خانواده‌هایمان است، وقتی از خانواده‌ی خود آغاز می‌کنید، آن برکت خدایی نه‌ تنها سراسر وجود شما، فرزندان و خانواده‌تان را می‌گیرد، بلکه هر‌جا بروید هم دنبال شما می‌آید و همچنان شما را در برمی‌گیرد و فرمان الهی به وجود برکت، دنبال شما می‌آید.

آرامش خود را حفظ کنید، آن را از دست ندهید، آن را تعقیب کنید، به دنبالش بروید، زیرا آن‌جاست که برکت مورد دستور خداوند وجود دارد.

نظرات کاربران

mahnaz
۱۳۹۹/۰۴/۳۱

بدک نبود

زمان

۹ دقیقه

حجم

۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ دقیقه

حجم

۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان