دانلود کتاب صوتی فرصتی دوباره با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فرصتی دوباره اثر ویکتوریا اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی فرصتی دوباره

معرفی کتاب صوتی فرصتی دوباره

ویکتوریا اوستین همسر و همکار جول اوستین، کشیش کلیسای بزرگ لیکوود، در کتاب فرصتی دوباره درباره ناامید نشدن از لطف و محبت خداوند صحبت می‌کند. این که در زندگی همیشه فرصت‌های دوباره برای جبران خسارت‌ها و شکست‌ها از طرف خداوند به انسان اعطا می‌شوند پس نباید ناامید از رحمت خداوند باشیم.

 شنیدن کتاب فرصتی دوباره را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

 شنیدن این کتاب آموزنده برای همه سودمند است.

 بخشی از کتاب صوتی فرصتی دوباره

آیا در زندگی شما مانعی وجود داشته؟ شاید به خودتان گفته باشید چه کسی به من کمک می‌کند این مانع را بردارم، آیا تا به حال سدی در زندگی‌تان بوده؟

شاید می‌خواسته‌اید کسب و کار جدیدی راه‌اندازی کنید اما دائم به مشکل بر می‌خورده‌اید، شاید این سنگ زندگی شما، طلاقی ناخواسته بوده و یا گزارش پزشکی بد، ترس، بدهکاری، این مشکلات با شکل‌ها و اندازه‌های مختلف می‌آیند، اما هدف این موانع با اندازه‌ها و شکل‌ها چیست؟

موانعی که جلوی ما را می گیرند، ما را به دام اندازند، کاری می کنند که فکر کنیم هرگز بر این موانع ‌ها غلبه نخواهیم کرد، پس بهتر است همین حالا رهایش کنیم.

گاهی اوقات موانعی در واقعیت وجود دارند که خودتان به تنهایی نمی‌توانید آن‌ها حل کنید کنید و از کنترل شما خارج هستند اما خداوند همه موانع را برای شما جا به جا می‌کند و شما را برای رسیدن به اهدافتان کمک میکند...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان