دانلود کتاب صوتی تسلط بر مدیریت زمان با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تسلط بر مدیریت زمان اثر مارک ویکتور  هانسن

دانلود و خرید کتاب صوتی تسلط بر مدیریت زمان

معرفی کتاب صوتی تسلط بر مدیریت زمان

مارک ویکتور هانسن در کتاب صوتی تسلط بر مدیریت زمان، ۲۵ روش برای صرفه ‌جوییِ روزانه در زمان ارائه کرده است.

 درباره کتاب صوتی تسلط بر مدیریت زمان

 اگر بر زمان مسلط شوید بر زندگی تان تسلط خواهید یافت. همه ی ما به یک اندازه و روزانه زمانی معادل ۲۴ ساعت و در هفته ۱۶۸ ساعت در اختیار داریم. باید به جای اینکه زمان، ما را هدایت کند، ما زمان را هدایت کنیم. این کتاب، ۲۵ شیوه برای تسلط یافتن بر زمان و هدایت آن را بیان می‌کند.

هانسن در این کتاب می‌گوید وقتی روی مسائل واقعاً مهم تمرکز می کنید، متوجه خواهید شد که الگوهایی را در زندگی تان به وجود آورده اید که به شما احساس امنیت می‌دهد و مدیرت زمان یکی از مهمترین مسائلی است که امروزه با آن در ارتباط هستیم.

بیشتر افراد دلشان نمی‌خواهد کارها را به دیگران واگذار کنند، چون می‌خواهند احساس کنند مهم‌اند و گمان می‌کنند انجام همه‌ی کارها، آن‌ها را مهم جلوه می دهد. هیچ کاری نیست که فقط شما بتوانید انجام دهید و دیگران نتوانند همان کار را بهتر از خود شما انجام دهند، جز یک چیز و آن هم کمک های خالصانه و منحصر به فرد شما به بشریت است. تنها کاری که شما قادر هستید بهتر از دیگران انجام دهید این است که خودتان باشید.

 هانسن در کتاب تسلط بر مدیریت زمان از شما می‌خواهد قبل از اینکه روز خود را آغاز کنید برایش برنامه ریزی کنید. امروز تقریباً می توانید هر کاری را به دیگران محول کنید. افرادی هستند که برای انجام کارهایی که شما نباید انجام دهید، آموزش دیده اند و تربیت شده اند. در نتیجه از آنها کمک بگیرید. هر کاری را که امکان پذیر است به دیگران واگذار کنید.

شنیدن کتاب تسلط بر مدیریت زمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت در زندگی و کسب‌کار را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

Sina
۱۳۹۹/۰۲/۰۷

بیشتر برای مدیران مفید هست نه افراد عادی.

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۴۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۴۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان