دانلود کتاب صوتی راهکار تجارت با صدای حسین محمدرضایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهکار تجارت اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی راهکار تجارت

معرفی کتاب صوتی راهکار تجارت

برایان تریسی راه دست‌یابی به تغییرات قابل توجه و کسب موفقیت‌های روزافزون را هدف‌گذاری می‌داند. او حاصل مطالعات و پژوهش‌های خود را در کتابی با عنوان راهکار تجارت، به رشته تحریر درآورده است. مهدی قراچه‌داغی کتاب راهکار تجارت را به فارسی بازگردانده است.

درباره کتاب صوتی راهکار تجارت

برایان تریسی اعتقاد دارد اغلب شرکت‌ها برنامه راهبردی ندارند و همین موضوع مانع پیشرفت آن‌ها می‌شود یا در مواردی به ورشکستگی یک کسب‌وکار می‌انجامد. اغلب این مجموعه‌ها برنامه عملیاتی، رویا و الهاماتی دارند اما برنامه راهبردی صحیح در مسیر فعالیت آن‌ها تعریف نشده است؛ بنابراین با مشکلات جدی روبرو می‌شوند. تریسی در کتاب راهکار تجارت مشکلات ناشی از نبود هدف‌گذاری را مطرح می‌کند و به شما می‌آموزد با تعیین اهداف راهبردی، به تغییرات و موفقیت‌های قابل توجهی دست یابید. او اعتقاد دارد با راهبردی فکر کردن می‌توانید سود خالص مجموعه تحت مدیریت خود را افزایش دهید؛ به کیفیت محصولات خود بیفزایید و سهم بیشتری از بازار را به دست آورید.

شنیدن کتاب راهکار تجارت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب راهکار تجارت را به افرادی که به دنبال کشف راه‌های موفقیت هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی متولد سال ۱۹۴۴ میلادی در شارلوت‌تاون کانادا است. او شرکت برایان تریسی اینترنشنال را در سال ۱۹۸۴ در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد و مدیریت عاملی آن را به عهده گرفت. در این مجموعه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت، ارائه می‌شود. برایان تاکنون ۱۰‌ها جلد کتاب نوشته و سمینارهای متعددی را درخصوص رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب‌وکار برگزار کرده است. او قدرتمندترین سخنران موفقیت محسوب می‌شود و تاکنون در ۷۰ کشور جهان سمینارهای موفقیت و فروش را برگزار کرده است.

جملاتی از کتاب راهکار تجارت

این اولین اصل استراتژی است. برای رسیدن به پیروزی‌های بزرگ باید در تمامی سطوح شرکت هدف‌های شفاف داشته باشید. باید دقیقآ بدانید که به کجا می‌خواهید برسید و چگونه می‌خواهید به این هدف دست پیدا کنید.

به استناد گزارشی که در مجله اکونومیست به‌چاپ رسید، ۱۵۰ پژوهشگر به مدت ۲۰ سال ۲۲.۰۰۰ شرکت را در کشورهای مختلف بررسی کردند. آنها به این نتیجه رسیدند که سودآورترین شرکتها آنهایی هستند که هدفهای واضح و شفاف دارند و همه کارکنان این شرکتها از این هدف‌ها آگاه هستند. کارکنان دقیقآ می‌دانستند که قرار است چه کاری انجام دهند و کار قرار است در چه زمانی به پایان برسد.

اسکندر دقیقآ می‌دانست که چه کاری را باید انجام دهد. او می‌خواست سلطان تمامی کشورهای جهان شود. او در ضمن می‌دانست اگر می‌خواهد بر همه کشورهای جهان مسلط شود، باید قبل از هرجا بر ارتش ایران مسلط گردد و راه پیروزی بر ارتش ایران کشتن داریوش بود. هم او و هم همه لشکریانش از این هدف آگاه بودند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب راهکار تجارت، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

صنایع چوبی اکراد
۱۳۹۹/۱۰/۰۴

عالیییییییی

کاربر ۲۵۳۸۷۶۱
۱۳۹۹/۱۱/۰۶

عالی بود...

زمان

۲ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱۴۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱۴۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان