دانلود کتاب صوتی آیا ویگلاف ازدواج می‌کند؟ با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آیا ویگلاف ازدواج می‌کند؟ اثر کیت مک‌مولان

دانلود و خرید کتاب صوتی آیا ویگلاف ازدواج می‌کند؟

گوینده:اعظم حبیبی
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آیا ویگلاف ازدواج می‌کند؟

کتاب صوتی آیا ویگلاف ازدواج می‌کند نوشته کیت مک‌مولان با ترجمه فرزانه مهری و صدای اعظم حبیبی منتشر شده است. کتاب آیا ویگلاف ازدواج می‌کند یکی از هفت جلد مجموعه مدرسه نابودکنندگان اژدها است که برای کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

دربار کتاب صوتی آیا ویگلاف ازدواج می‌کند

یک روز، خواننده‌ دوره‌گردی به ویگلاف می‌گوید که او یک قهرمان به دنیا آمده است ولی ویگلاف در زندگی‌اش کاری به جز سابیدن ظرف‌ها و غذا دادن به خوک‌ها بلد نیست.

شنیدن کتاب آیا ویگلاف ازدواج می‌کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب سرشار از تخیل و اتفاقات خنده‌دار است آن را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم

درباره کیت مک مولان

کیت مک مولان؛ نویسنده کتاب صوتی چرخ بدشانسی در سال ۱۹۷۴ میلادی و در سنت لوئیس، میسوری متولد شد. دوران کودکی‌اش را با داستان‌هایی که پدرش و شعرهایی که مادرش با صدای بلند می‌خواند، سپری کرد. اولین تجربه کاری‌اش معلمی بود. کیت مک مولان از دانشگاه ایالتی اوهایو و از رشته آموزش ابتدایی فارغ‌التحصیل شد و تا مقطع کارشناسی ارشد در این رشته تحصیل را ادامه داد. او به همراه خانواده خود در نیویورک زندگی می‌کند. این نویسنده تا امروز بیش از ۵۰ جلد کتابچاپ کرده است.

از دیگر آثار این نویسنده:

تربیت اژدها در ۹۷ مرحله، پیرترین اژدهای جهان، شمارش معکوس تا آغاز سال ۱۰۰۰، سرلانسلوت کجایید، به اردوگاه اژدهانکا خوش آمدید، نحسی روز جمعه سیزدهم، هرگز به ترول ها اعتماد نکن، پایان مدرسه برای همیشه، لاتین بزی فقط مخصوص بزها نیست، شبح سرهربرت، غول کوچک؛ مشکل بزرگ، کمک پدر و مادرها به مدرسه می‌آیند، سنگ سیاه‌چال، شاگرد جدید مدرسه، یک روز با شوالیه، انتقام بانو اژدها، گردش علمی در غبار مرگبار، دردسر اژدهاهای دو قلو، سر لانسوت کجایید؟، خطر! جادوگران مشغول کارند و...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۰۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۰۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان