دانلود کتاب صوتی احمد آقا با صدای فهیمه مجیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی احمد آقا اثر احمد ایزدی

دانلود و خرید کتاب صوتی احمد آقا

گردآورنده:احمد ایزدی
انتشارات:انتشارات صریر
امتیاز:
۲.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی احمد آقا

کتاب صوتی احمد آقا نوشته‌ی احمد ایزدی، پیرامون زندگی و خاطرات شهید احمد عبداللهی نوشته شده است که در سن سی‌سالگی در جبهه به فیض شهادت نائل آمد.

نسخه صوتی کتاب احمد آقا را می‌توانید با صدای فهیمه مجیدی بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی احمدآقا

کتاب صوتی احمد آقا که دست احمد ایزدی گردآوری و نوشته شده است، درباره‌ی زندگی و شهادت احمد عبداللهی است. احمد عبداللهی شهید جوانی بود که در ۲۳ دی سال ۱۳۶۵ در سرزمین شلمچه و در عملیات کربلای ۵ شهید شد. پیش از آن در خدمت مخابرات بود. همزمان با مشغول کار شدن در مخابرات مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی آغاز شد. او خدمات بسیاری در این مبارزات انجام داد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت انجمن اسلامی مخابرات درآمد. با شروع جنگ به جبهه رفت و نهایتا هم در جوانی به آرزویش، شهادت رسید. از احمد آقا تنها یک دختر باقی مانده است که چندماه بعد از شهادت او متولد شد و هرگز موفق نشد که پدرش را ببیند.

کتاب صوتی احمدآقا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به مطالعه‌ی کتاب‌های خاطرات و زندگی‌نامه‌های شهدا و رزمندگان علاقه‌مند هستید، از شنیدن کتاب صوتی احمد آقا لذت می‌برید. 

جملاتی از کتاب صوتی احمدآقا

 احمد عبداللهی، فرزند فاطمه و محمد روز نهم مرداد ماه سال ۳۵ در خانه‌ای محقر در یکی از محله‌های قدیمی شهر کرمان به دنیا آمد. وی فرزند نخست خانواده بود. بعد از او دوخواهر و دو برادر در همین خانه متولد شدند. احمد دوران کودکی را در فقر و تنگدستی و با تلاش و کوشش بسیار پشت‌سر گذاشت. او در کنار تحصیل کار می‌کرد تا سهمی در تامین مخارج خانواده‌اش داشته باشد. هنوز دوره‌ی ابتدایی را تمام نکرده بود که با نماز و قرآن و مسجد و دعا آشنا شد و انس گرفت و تا پایان عمر کوتاه ولی پر برکتش همچنان با همه‌ی اینها مانوس بود. عبداللهی پس ازپایان تحصیلات متوسطه و گذراندن خدمت سربازی به استخدام مخابرات استان کرمان درآمد.

حضور وی در مخابرات با مبارزات مردم علیه رژیم شاهنشاهی هم زمان شد. احمد توانست نقش تاثیر گذار و شایسته‌ای در این مبارزه به عهده بگیرد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت انجمن اسلامی مخابرات درآمد ومنشاء خدمات و تحولات عمیقی شد.

با آغاز غائله‌ی کردستان در کسوت داوطلبین بسیجی راهی آن دیار شد و کمی بعد، پس از شروع جنگ تحمیلی به جبهه رفت. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۱۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۱۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳,۵۰۰
تومان