دانلود کتاب صوتی راز ثروت با صدای علی بهرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز ثروت اثر جو ویتالی

دانلود و خرید کتاب صوتی راز ثروت

معرفی کتاب صوتی راز ثروت

کتاب صوتی راز ثروت نوشته دکتر جو ویتالی (۱۹۵۳)، دانش‌آموخته دانشگاه ایالتی کنت، سخنران و نویسنده انگیزشی است. او در این کتاب بر پایه مشاهدات و بررسی‌های خود راهکارها و پیشنهادهایی برای کسب ثروت و درآمدزایی را به وسیله تغییر نگرش‌ها و رفتارهای فردی پیشنهاد می‌دهد.

درباره کتاب صوتی راز ثروت 

رازی که هرکس برای پولدار شدن باید بداند، ما اغلب مواقع فکر می کنیم که چیزی برای بخشیدن نداریم . ولی اگر به دقت نگاه کنیم می بینیم که چیزهای کوچکی داریم که می توانیم آن را در اختیار دیگران قرار دهیم. با بخشیدن از همان مقدار کمی که هم که داریم ما در واقع انبار دنیا را روی خودمان باز می کنیم و اجازه می‌دهیم که خیلی چیزها به طرف ما سرازیر شوند. اگر نیاز به پول دارید، تنها کافی است یک کار بکنید. این یکی از آن کارهایی است که ثروتمندترین افراد این کره خاکی انجام داده و می‌دهند. این تنها کاری است که در فرهنگ‌های کهن مختلف نوشته شده و هنوز هم ترویج می‌شود. این تنها کاری است که برای جویندگانش پول مهیا می‌کند، اما در عین حال اکثر مردم از آن می‌ترسند.

شنیدن کتاب صوتی راز ثروت را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

اگر مایل هستید در کارتان موفق باشید و قدرت‌هایتان را افزایش دهید و ثروت بیشتری جمع کنید شنیدن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب صوتی راز ثروت

«چیزی که من آن را قانون طلایی در روابط تجاری می‌نامم این است که "همه چیز برابر باشد، مردم بتوانند با آن تجارت کرده و بتوانند به افرادی که به آن تجارت‌ها آگاهی دارند اعتماد کنند."

وقتی به شخصی می‌بخشیم یا برایش کاری می‌کنیم، در چشم افراد دیگر قدمی مهم به سمت احساس "اعتمادسازی" بر می‌داریم. اغلب گفته‌ام که بهترین راه برای تجارت و پیداکردن مشتری، کمک کردن به تجارت و کسب و کار دیگران است.

چرا؟ چون وقتی دیگران متوجه می‌شوند که شما به اندازه کافی حواستان به آن‌ها هست و برایشان کار جور می‌کنید، احساس خوبی نسبت به شما پیدا می‌کنند. تنها همین نیست. آنها احساس نزدیکی با شما پیدا کرده و مشتاق می‌شوند پول را برگردانند.

البته قضیه بخشش شما نوعی تجارت واقعی محسوب نمی‌شود، بلکه می‌تواند به صورت اطلاعات باشد، حتی اگر این اطلاعات با توجه به تجارت، زندگی تجاری، شخصی و یا تفریحی به آنها کمک کند.

احتمال دارد که کتابی پیشنهاد کنید (یا آن کتاب را برایشان بخرید) که می‌دانید برای آن شخص بسیار باارزش است.

یا شاید می‌دانید که پسر یا دخترشان به دنبال کاری در شرکت بخصوصی است و کسی را در آنجا می‌شناسید که سرپرست کارکنان را می‌شناسد و تماسی با او گرفته و با کلماتی محبت‌آمیز قول مساعدت او برای کارشان را می‌گیرید.»

معرفی نویسنده
عکس جو ویتالی
جو ویتالی

جوزف ویتالی (جو ویتالی)، نویسنده کتاب محدودیت صفر، ۲۹ دسامبر ۱۹۵۳ متولد شد. در برخی از زندگینامه‌هایی که از او در دسترس است، اشاره‌هایی به سختی‌هایی شده است که او در طول زندگی خود تحمل کرده بود. مثلا در دوران کودکی و نوجوانی در خانه‌ای زندگی می‌کرد که خشونت در آن رواج داشت. مدتی هم بی‌خانمان بود و محلی برای زندگی کردن نداشت. در بسیاری از منابع هم درباره این موضوعات چیزی نوشته نشده است. در هر صورت امروز او را به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ و تاثیرگذاری می‌شناسند که با کتاب‌هایش موفق شده است زندگی بسیاری را تغییر دهد.

نظرات کاربران

علي
۱۴۰۰/۰۲/۲۶

لطفا کتاب «خلسه خرید» این نویسنده رو قرار دهید!

زمان

۲ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۱۵۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۱۵۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان