دانلود کتاب صوتی شبیه‌سازی عشق با صدای حدیثه حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شبیه‌سازی عشق اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی شبیه‌سازی عشق

معرفی کتاب صوتی شبیه‌سازی عشق

کتاب صوتی شبیه‌سازی عشق اثری نوشته محمدجولایی تهرانی و موسی زمان‌زاده‌ دربان روایت عشق است از آغاز بشریت تا به امروز، نگاهی همه‌جانبه از زاویه‌ی دید بزرگان و اندیشمندان به‌نام و مطرح جهان که توسط این دو نویسنده جمع‌آوری شده و در اختیار شنوندگان قرارگرفته‌است.

درباره کتاب شبیه‌سازی عشق

آدم نخستین در میان جهان و موجودات تنها و رها شده بود. او چیزی جز تنهایی در جهان نداشت و تنها دستاویز او برای ادامه‌ی هستی عشق بود و عشق او را از گم‌شدگی ابدی نجات داد. عشق همواره برای بشر سوالی اساسی بوده است و ذهن بزرگان و اندیشمندان را به خود مشغول کرده است. از این‌رو همواره در آثار فلسفی و ادبی خود به تحلیل این پدیده انسانی پرداخته‌اند. احساسات ناگهانی‌ای که قدرت پیش‌بینی و درک خطر را از مغز می‌گیرد و انسان را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهد که به‌طور طبیعی امکان قرارگرفتن در آن را نداشته است. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه عشق‌های رنگی رنگی است.

کتاب شبیه‌سازی عشق را به چه کسانی پیش‌نهاد می‌کنیم

دو گروه می‌توانند مخاطب این اثر باشند:

 گروه اول افرادی که با عشق و قلیان احساسی ناگهانی روبه‌رو شده‌اند و تصور می‌کنند این احساس فقط برای خودشان به‌وجود می‌آید. این کتاب می‌تواند همراه و کمکی باشد برای درک این موضوع که دیگران هم در شرایط مشابه قرار می‌گیرند.

گروه دوم نویسندگانی که قصد دارند روایت داستانی خود را فضایی عاشقانه تصویرکنند اما شناخت دقیق و فراگیری از تجربه این حس ندارند. تجربیات و تکه‌روایت‌های نویسندگان دیگر در این کتاب کمک می‌کند مخاطب با چندین حس و تجربه‌ی زیستی روبه‌رو شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان