دانلود کتاب صوتی بره کوچولوی ابری با صدای معصومه مرتضی‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بره کوچولوی ابری اثر آنا ائولاته

دانلود و خرید کتاب صوتی بره کوچولوی ابری

معرفی کتاب صوتی بره کوچولوی ابری

کتاب صوتی بره کوچولوی ابری، نوشته آنا ائولاته، داستان تولد یک بره‌ی کوچولو و زیباست که به جای پشم روی پوستش، ابرهای خوشگل آسمانی دارد. یاسین محمدنیا داستان بره کوچولوی ابری را به فارسی ترجمه کرده و انتشارات آوا رسا نسخه صوتی آن را با صدای معصومه مرتضی‌نیا در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی بره کوچولوی ابری

یک شب تابستانی بود که بره کوچولوی ابری به دنیا آمد. مادرش، که اسمش مالی بود زیر نور ستاره‌ها کنار بره کوچولویش دراز کشید و به او نگاه کرد. از دیدنش کیف می‌کرد و خستگیش در می‌رفت. دست و پاهایش را لیس زد و چون بره خیلی کوچک بود، اسمش را بره کوچولو گذاشت. فردای آن روز بقیه‌ی گوسفندهای گله سراغ مالی و بره کوچولو آمدند تا او را ببینند و تولدش را تبریک بگویند. چند هفته گذشت و مالی دید که بره کوچولویش اصلا شبیه بقیه‌ی گوسفندها نیست. انگار روی بدنش به جای پشم، ابرهای سفید پشمالو از آسمان آمده بودند و روی بدن بره نشسته بودند. 

کتاب صوتی بره کوچولوی ابری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی بره کوچولوی ابری برای کودکان گروه سنی پیش از دبستان و بچه‌هایی که سال‌های اول مدرسه‌شان را می‌گذرانند، جذاب و شنیدنی است.

جملاتی از کتاب صوتی بره کوچولوی ابری

در یک شب تابستانی، زیر نور ماه و ستاره‌های چشمک‌زن، بره‌ای به دنیا آمد. مادر بره که بهش مالی می‌گفتند بعد از به­ دنیا آوردن بره‌اش، کنارش دراز کشید و با نگاه کردن به او خیلی خوشحال شد و خستگی از تنش در رفت. مالی به بره‌اش گفت که خیلی ریز و کوچولو است، برای همین اسمش را بره کوچولو میگذارد. مادر بره کوچولو بغلش کرد و دست و پاهایش را لیس زد. فردای آن روز، بعد از اینکه خورشید طلوع کرد، بقیه‌ی گوسفندهای گله با خوشحالی به علفزار رفتند تا به مالی تبریک بگویند و بچه‌اش را هم ببینند. چند هفته از تولد بره کوچولو گذشت اما او اصلا مثل گوسفندهای عادی نبود. مالی از همان چند روز اول متوجه شد که به جای پشم، روی بدن بره‌اش ابر وجود دارد. یک ابر پشمالوی سفید رنگ که از آسمون روی بره کوچولو افتاد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان