دانلود کتاب صوتی چطور یک رواقی باشیم (خلاصه کتاب) با صدای مهدی افشاریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چطور یک رواقی باشیم (خلاصه کتاب) اثر ماسیمو پیگلوچی

دانلود و خرید کتاب صوتی چطور یک رواقی باشیم (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی چطور یک رواقی باشیم (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی چطور یک رواقی باشیم، راه و روش عملی استفاده از دانش گذشتگان برای زندگی مدرن بر پایه‌ی فرهنگ و بینش رواقیان است. کتاب چطور یک رواقی باشیم نوشته‌ی ماسیمو پیگلیوچی است و گروه گردآوری و ترجمه‌ی سبکتو نسخه صوتی اثر را با صدای مهدی افشاریان در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی چطور یک رواقی باشیم

فیلسوف ماسیمو پیگلیوچی، در کتاب چطور یک رواقی باشیم، بررسی می‌کند که فلسفه باستانی رواق‌گرایی چگونه می‌تواند ما را به سمت یک زندگی خوب راهنمایی کند. او نشان می‌دهد رواق‌گرایی کمک می‌کند تا روی چیزی که می‌توانیم تغییر دهیم تمرکز کنیم و با دیدگاه جدیدی به مرگ و سازگاری با ناامیدی‌ها و مشکلات زندگی امروزی، به آرامش دست پیدا کنیم. در حقیقت ما با مطالعه‌ی کتاب چطور یک رواقی باشیم و تطبیق راهنمایی‌های آن با زندگی شخصی خودمان میاموزیم که چگونه موضوعات مهم در زندگی را اولویت‌بندی کنیم و یاد می‌گیریم که چطوری تمرکز و آرامش‌مان را برای مسائلی که خارج از محدوده‌ی کنترل ما هستند، خرج نکنیم.

کتاب صوتی چطور یک رواقی باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به فلسفه علاقه‌مند هستید، اگر دوست دارید بتوانید زندگی خود را بر پایه و اصولی برنامه‌ریزی کنید که در نهایت آرامش را نصیبتان بکند، کتاب صوتی چطور یک رواقی باشیم، گزینه‌ی خوبی برای شما است.

درباره‌ی ماسیمو پیگلیوچی

ماسیمو پیگلیوچی (Massimo Pigliucci) استاد فلسفه در دانشگاه سانی‌سیتی است. او استاد سابق اکولوژی و تکامل و یکی از مجریان پیشین پادکست معروف سخن گفتن عاقلانه بود.

جملاتی از کتاب صوتی چطور یک رواقی باشیم

از دانش رواقیون برای داشتن یک زندگی خوب استفاده کنیم. یکی از نگرانی‌های اساسی همه‌ی فرهنگ‌ها، مذاهب و جوامع در طول تاریخ، به نحوه‌ی زندگی کردن مربوط است. ما چگونه باید با چالش‌های زندگی برخورد کنیم؟ بهترین راه برای رفتار و ارتباط با دیگران چیه؟ و چگونه باید با چالش نهایی، یعنی مرگ مواجه بشویم؟

رواق‌گرایی فلسفه‌ای است که در دنیای باستان شکل گرفت. حرف‌های زیادی برای نحوه‌ی زندگی امروزمان دارد. فیلسوفان رواقی به ایجاد یک زندگی خوب و با فضیلت، چگونگی شکل دادن به روابط دوستانه تا برخورد با ناامیدی‌های روزمره فکر می‌کردند. در این نانو کتاب شما کشف می‌کنید چگونه زندگی خودمان را مطابق با اصول رواق‌گرایی هدایت کنیم. چطور موضوعات مهم را اولویت بندی کنیم که قدرت تغییر آن‌ها را داریم و چطور کمتر درباره‌ی مسائل جزئی و خارج از کنترل نگران باشیم؟ 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان