دانلود کتاب صوتی اسرار زنان موفق با صدای گلچهره زند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اسرار زنان موفق اثر نیاز جاودانی

دانلود و خرید کتاب صوتی اسرار زنان موفق

گوینده:گلچهره زند
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اسرار زنان موفق

کتاب اسرار زنان موفق، شامل راهکارهایی عملی برای موفقیت و پیروزی در زندگی فردی و اجتماعی زنان است. نیاز جاودانی این کتاب را نوشته و انتشارات نوین کتاب گویا نسخه صوتی آن را در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب اسرار زنان موفق

لحظه به لحظه‌ی زندگی ما انسان‌ها، یادگیری است. ما به صورت مداوم تجربه می‌کنیم و یاد می‌گیریم. گاهی به موانعی برمی‌خوریم و مجبور می‌شویم که تجدید نظری در آموخته‌های قبلی بکنیم اما گاهی هم تجربیات خوبی نداریم. اما در هر حالت این تجربیات فردی می‌توانند نقطه عطفی در زندگی ما باشند. همین برخوردها و نداشتن سواد و تجربه‌ی کافی است که سبب می‌شود تا ما به دنبال یادگیری راه‌های جدید برویم تا دوباره رنگ موفقیت و پیروزی به لحظاتمان بزنیم. اگر ذهنی بی‌دغدغه داشته باشیم، نمی‌توانیم آنطور که باید و شاید، مشکلاتمان را حل کنیم. در کتاب اسرار زنان موفق، می‌توانیم با راهکارهایی عملی که می‌توانند باعث موفقیتمان در زندگی فردی و اجتماعی‌مان بشوند، آشنا شویم و روش‌هایی برای هوشیار نگاه داشتن ذهنمان می‌آموزیم.

کتاب اسرار زنان موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم

خواندن کتاب اسرار زنان موفق برای تمام بانوانی که به دنبال ایجاد تغییر در زندگی شخصی و اجتماعی‌شان هستند، دلچسب است.

جملاتی از کتاب اسرار زنان موفق

 بسیاری از انسان‌ها، تا زمانی که احساس نیاز در خود پیدا نکنند، حتی آشکارترین چیزها نیز از نظرشان مخفی می‌ماند. به عبارتی، بسیاری از ما تا زمانی که زور بالای سرمان نباشد، حاضر نیستیم که چیزی یاد بگیریم به همین دلیل، اکثریت ما زمانی که تصمیم مهمی می‌گیریم، ممکن است با شکست‌ها، ضربات و مصیبت‌ها رو به رو شویم.

در برخورد با موانع به چاره‌جویی و تفکر و تعمق می‌پردازیم. بدین ترتیب ذهنمان همیشه هوشیار باقی می‌ماند. ذهن هوشیار نسبت به ذهن ساکن و بی‌دردسر، در مقابل تمام حوادث و پدیده‌های زندگی، پاسخ مناسب را از میان گزینه‌ها انتخاب کرده و پیش رویمان قرار می‌دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۳۰۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۳۰۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان