دانلود کتاب صوتی همیشه عاشقت خواهم بود با صدای مرآت بهنام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همیشه عاشقت خواهم بود اثر رابرت مانش

دانلود و خرید کتاب صوتی همیشه عاشقت خواهم بود

معرفی کتاب صوتی همیشه عاشقت خواهم بود

همیشه عاشقت خواهم بود نوشته رابرت مانش، نویسنده‌ی کانادایی، در سال ۱۹۸۶ چاپ شد و به سرعت تبدیل شد به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک. این اثر مدت‌ها در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بود. 

خلاصه کتاب صوتی همیشه عاشقت خواهم بود

کتاب با داستان مادری شروع می‌شود که نوزادش را در آغوش گرفته و براش لالایی می‌خواند تا وقتی که پسر بزرگ می‌شود و برای بچه خودش لالایی می‌خواند و مانش با این داستان زیبا چرخه زندگی را نمایش می‌دهد.

 شنیدن کتاب صوتی همیشه عاشقت خواهم بود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبان اصلی این اثر کودکان و نوجوانانند اما اگر والدین هم همراه دلبندان خود داستان را گوش کنند، بچه‌ها خیلی بیشتر از شنیدن آن لذت خواهندبرد.

 درباره رابرت مانش

رابرت مانش نویسنده ادبیات کودک و نوجوان و متولد کانادا است. او در دانشگاه فوردهام و بوستون تاریخ و انسان‌شناسی خوانده است. او می‌خواست کشیش شود؛ اما بعدا تصمیم گرفت که نویسنده ادبیات کودک باشد و در یتیم‌خانه و مهد کودک کار کند. او در سال ۱۹۷۵ به کانادا نقل مکان کرد و به کار در مهد کودک در دانشگاه گوئلف مشغول شد.

مانش همچنین در این دانشگاه در کالج مطالعات خانواده به عنوان استادیار مشغول به فعالیت شد. در دانشگاه گوئلف، او تشویق شد تا داستان‌هایی که برای کودکان گفته بود را به چاپ برساند. کتاب همیشه عاشقت خواه بود یکی از معروفترین و پرطرفدارترین کتاب‌های مانش است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ دقیقه

حجم

۱۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ دقیقه

حجم

۱۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۸۰۰
۱۰%
تومان