دانلود کتاب صوتی عقل و احساس (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عقل و احساس (خلاصه کتاب) اثر دادبه دادمهر

دانلود و خرید کتاب صوتی عقل و احساس (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی عقل و احساس (خلاصه کتاب)

کتاب گویای «عقل و احساس»، اولین رمان جین آستن است که پس از چندبار بازنویسی با نام مستعار لیدی ال، آن را منتشر کرد و در کمتر از یک سال به چاپ دوم رسید.

منتقدان بر این باورند که نام این کتاب برگرفته از دو شیوه تفکر رایج در قرن هجدهم بوده است که یکی متاثر از فلسفه دکارت و عصر روشنفکری است و دیگری برگرفته از فلسفه جان لاک است.

داستان این میکروکتاب صوتی در سال ۱۷۹۲ می‌گذرد. شخصیت‌های اصلی داستان که دو خواهر هستند به خانه‌ای جدید نقل مکان می‌کنند و در طول رابطه‌ای عاطفی، دلشکستگی و عشق را تجربه می‌کنند.

بیش از ۲۰۰ سال از انتشار این کتاب گذشته اما با این حال همچنان جزء پرفروش‌ترین رمان‌های دنیاست.

جین آستن، یکی از مشهورترین نویسندگان قرن هجدهم است که آثارش ادبیات غرب را به شدت تحت تاثیر قرار داد. او نوشتن را از ۱۶ سالگی شروع کرد و با خواندن کتاب‌های مختلف یاد گرفت که چطور داستان‌هایی جذاب بنویسد.

شناخت بسیار خوبی که جین از زندگی زنان و افراد مختلف داشت و همچنین قدرت زیادی که در استفاده از گوشه و کنایه و طنز در نوشتارش داشت، داستان‌های او را منحصر به ‌فرد کرد. او معمولا زنان نویسنده هم عصر خود را به خاطر داستان‌هایی دراماتیک و خسته‌کننده مسخره می‌کرد.

جالب است بدانید که جین تا زمانی که زنده بود تمام رمان‌هایش را بدون نام منتشر می‌کرد و هیچ کس نمی‌دانست نویسنده این آثار کیست. اولین کتاب از جین در سال ۱۳۳۶ و با کوشش شمس‌الملوک مصاحب در ایران به فارسی منتشر شد.

معرفی نویسنده
عکس جین آستن
جین آستن

جین آستن نویسنده‌ی مشهور انگلیسی است که برای اولین بار از طریق رفتارش با مردم عادی در زندگی روزمره‌ی آن‌ها، شخصیت کاملا مدرن خود را در رمان‌هایش بازتاب داد. او در طول زندگی خود چهار رمان منتشر کرد: عقل و احساس، غرور و تعصب، منسفیلد پارک و اما. در این رمان‌ها و همچنین رمان‌های ترغیب و نورثنگر ابی (که پس از مرگ او در سال ۱۸۱۷ منتشر شدند)، آستن زندگی طبقه‌ی متوسط​​ انگلیسی را در اوایل قرن نوزدهم به تصویر کشید. رمان‌های او به آثار کلاسیک جاودانی تبدیل شدند که بیش از دو قرن پس از مرگ او، همچنان موفقیت‌های مختلفی کسب می‌کنند.

نظرات کاربران

سعید محمدی
۱۴۰۰/۰۷/۳۰

کتاب قشنگی بود. من با اینکه داستان زیاد نمیخونم اما این داستانش قشنگ بود و منو جذب کرد. شخصیت ارینول واقعا منو تحت تاثیر قرار داد این شخصیت به مثابه انسانهای صبوریه که بالاخره به اونچه که حقشونه میرسن البته

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۸۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۸۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۵,۸۸۰
۴۰%
تومان