دانلود کتاب صوتی پدر پولدار، پدر فقیر با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پدر پولدار، پدر فقیر اثر دادبه دادمهر

دانلود و خرید کتاب صوتی پدر پولدار، پدر فقیر

معرفی کتاب صوتی پدر پولدار، پدر فقیر

کتاب صوتی پدر پولدار، پدر فقیر نوشتهٔ رابرت کیوساکی و حاصل گردآوری گروه گردآوری و ترجمهٔ سبکتو است. دادبه دادمهر گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده است. این اثر صوتی دربارهٔ روش‌های زندگی افراد پولدار و افراد طبقهٔ متوسط صحبت کرده و یکی از بهترین کتاب‌های نوشته‌شده در حوزهٔ علوم اقتصادی و مالی است.

درباره کتاب صوتی پدر پولدار، پدر فقیر

کتاب صوتی پدر پولدار، پدر فقیر اثر رابرت کیوساکی به مخاطبانش می‌آموزد که چگونه می‌توانند پول را به خدمت خود درآورند. این کتاب صوتی سال‌هاست که در لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته است. 

رابرت کیوساکی کتاب مشهورش را با این جملات آغاز می‌کند: «من دو پدر داشتم؛ یکی پول‌دار و دیگری فقیر. یکی از آن‌ها دارای تحصیلات عالی و باهوش بود. او مدرک دکترا داشت و چهار سال دورهٔ کارشناسی را در کم‌تر از دو سال به پایان رسانده بود. او برای ادامهٔ تحصیل بورسیه «دانشگاه استنفورد»، «دانشگاه شیکاگو» و «دانشگاه شمال غربی» شد، اما پدر دیگرم هرگز کلاس هشتم را به پایان نرساند. هر دوی آن‌ها افرادی موفق در زندگی‌شان بودند؛ به‌سختی تلاش می‌کردند و درآمدی قابل‌توجه داشتند، اما نقطه‌نظرهایی کاملاً متفاوت در حوزهٔ امور مربوط به پول داشتند. برای مثال یکی از آن‌ها می‌گفت «عشق به پول ریشهٔ همهٔ بدی‌هاست» و دیگری می‌گفت «عدم وجود پول ریشهٔ همهٔ بدی‌هاست.»

احتمالاً شما هم دوست دارید بدانید چه چیز موجب این همه تفاوت‌نظر در بین این ۲ پدر شده است. آن‌ها هر ۲ آموزه‌های مختلفی را به فرزندشان منتقل کردند که بر اساس جهان‌بینی خودشان بود. در نهایت رابرت کیوساکی تمام آنچه را که از آن ۲ نفر آموخته بود، با هم ترکیب کرد و درس بزرگی به تمام مردم دنیا داد: پول آن‌قدر ارزش ندارد که برایش کار کنید، کاری کنید که پول به خدمت شما درآید. چنین چیزی چطور ممکن است؟

همهٔ آنچه که به ما کمک می‌کند تا در زندگی مالی خود به این مرحله برسیم سواد مالی و اقتصادی نام دارد. چیزی که به ما کمک می‌کند تا نگاهمان را به پول تغییر دهیم، در تلاش باشیم تا روش متفاوتی برای کسب درآمد پیدا کنیم، پول را به خدمت خود درآوریم و تجارت خودمان را بنا کنیم. شاید همهٔ ما بارها این جمله را شنیده‌ایم که با داشتن تحصیلات عالی و نمرات بالا می‌توانیم موفقیت خود را در آینده تضمین کنیم، اما عکس این موضوع را هم دیده‌ایم. بسیاری از ثروتمندانی که می‌شناسیم تحصیلات بالا نداشتند. آن‌ها سواد مالی داشتند و این موضوع به ثروتمندشدن آن‌ها کمک کرده است. این کتاب هم در تلاش است تا سواد مالی مخاطبان را افزایش دهد. رابرت کیوساکی، نویسندهٔ کتاب صوتی حاضر، یکی از ثروتمندترین افراد در دنیا به‌شمار می‌رود. مطالبی که او در کتابش آورده، بر اساس سال‌ها تجربه نوشته شده است.

تجربهٔ کیوساکی در زمینهٔ رسیدن به ثروت، در ۶ درس مهم خلاصه می‌شود؛ درس‌هایی که به ما کمک می‌کند طرز تفکر ثروتمندان را یاد بگیریم، فکری برای کسب‌وکار خودمان بکنیم، برای یادگیری کار کنیم نه برای پول و در نهایت می‌آموزیم که چگونه در دستهٔ افرادی باشیم که پول می‌آفرینند.

شنیدن کتاب صوتی پدر پولدار، پدر فقیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به افرادی که می‌خواهند کسب‌وکار درست‌تر و پررونق‌تری داشته باشند و سواد مالی خود را تقویت کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب صوتی پدر پولدار، پدر فقیر

«یکی از پدرانم برای به دست آوردن چند دلار جان می‌کند و دیگری مشت مشت پول درمی‌آورد. یکی از پدرانم به من یاد می‌داد که سوابق تحصیلی و کارم را چه طور بنویسم که بتوانم شغل خوبی به دست آورم و دیگری به من می‌آموخت که چه طور طرح‌های قوی مالی و بازرگانی را خلق کنم، تا بتوانم برای دیگران شغل ایجاد کنم. فرزند دو پدر قوی بودن این امکان را برای من فراهم آورد تا با مقایسه آرای آن‌ها با یکدیگر تأثیر تفکراتشان را بر زندگی‌شان بررسی کنم، در این جریان فهمیدم که انسان‌ها زندگی‌شان را براساس افکارشان تنظیم می‌کنند. پدر فقیرم دائماً می‌گفت: من هیچ وقت پولدار نمی‌شوم و این پیشگویی واقعیت یافت، ولی پدر پولدارم معتقد بود که آدم پولداریست، حتی یک بار پس از ورشکستگیی که افسرده‌اش کرده بود، باز ادعا کرد آدم ثروتمندی است و می‌گفت بین فقیر بودن و ورشکسته بودن یک اختلاف بزرگ است و آن این که ورشکستگی موقتی، ولی فقر دائمی است.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

برای ثروتمند شدن آی‌کیوی مالی خود را افزایش دهید (خلاصه کتاب)
گروه گردآوری و ترجمه سبکتو
بیندیشید و ثروتمند شوید
ناپلئون هیل
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
اسرار ذهن ثروتمند
میلاد فتوحی
قورباغه ات را قورت بده
برایان تریسی
پدر پولدار، پدر بی پول
مهرناز صائمی
۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب)
برایان تریسی
کاریزما چیست و چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشته باشیم
میلاد فتوحی
اهداف: چگونه از هر آنچه تصور می‌کنید زودتر به خواسته‌هایتان برسید (خلاصه کتاب)
برایان تریسی
۲۱ روز تا رسیدن به تحول (خلاصه کتاب)
لوئیز ال. هی
شیوه گرگ؛ سیستم فروش خط مستقیم
جردن بلفورت
سلام دنیا (زندگی‌نامه ایلان ماسک) (خلاصه کتاب)
اشلی ونس
۱۰ قانون موفقیت؛ رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
ثروتمندترین مرد بابل (خلاصه کتاب)
جورج سمیویل کلاسون
استقلال مالی (خلاصه کتاب)
دادبه دادمهر
دیوانگان ثروت‌ساز
دارن هاردی
سنگفرش هر خیابان از طلاست
کیم وو چونگ
معامله گر منضبط (خلاصه کتاب)
مارک داگلاس

نظرات کاربران

مسعود رئوفی
۱۳۹۷/۱۰/۰۹

بین ورشکستگی و فقر یک اختلاف است: اینکه فقر دائمی و ورشکستگی موقتی است

MajiD Shahbazi21
۱۳۹۸/۰۱/۲۶

خیلی خوب بود گوینده واضح و گیرا صحبت میکرد فقط کاش خیلی خلاصه نمیکردید کتاب رو ، بعضی قسمت ها مشخصه توضیحاتی داشته که نویسنده بعد به اون نتیجه گیری رسیده ..و درسته که میکرو کتابه ولی خب بدون اون

- بیشتر
مهدی شیرازی
۱۳۹۹/۱۱/۱۲

به دلیل اینکه بسیاری از بخش های کتاب حذف شده بود، اصلا مطالب کتاب قابل درک نبود و بسیار پراکنده بود. کتاب کامل رو تهیه کنید کنید. خیلی بهتره

سعید
۱۳۹۷/۱۲/۱۵

پر زرق و برق و کم محتوا

فرشته
۱۴۰۱/۱۰/۲۳

با سلام به همه کتاب خوانها اصلی ترین موضوع کتاب شاید این باشد که حتما هدف مشخصی از پول دار شدن داشته باشیم و بعد بدنبال اموزش و یادگیری باشیم و برای ان بهای لازم را بپردازیم و اموزش متوقف

- بیشتر
Moein99
۱۴۰۰/۱۲/۲۹

لذت بخش آموزنده ♥️

کاربر ۲۱۰۲۷۲۶
۱۳۹۹/۰۵/۰۶

دانلود مشکل داشت

javad
۱۳۹۸/۱۲/۱۶

خوبه ولی کوتاه و خلاصه شده کامل نیست

کاربر ۶۰۰۶۷۲۲
۱۴۰۲/۰۱/۰۸

باسلام کتاب بصورت مختصر و مفید نحوه مناسب جهت تغییر در ذهنیت و تفکرات مالی را توضیح داده و موفقیت را نتیجه تغییر تفکرات مالی و ذهنیت افراد میداند نه درامد حال حاضر

لیلا کامرانی
۱۴۰۱/۰۱/۰۴

عالی بود، انگار اون جرقه های فکرهای جدیدی که دنبالش بودم رو تو ذهنم روشن کرد.

زمان

۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۷۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۷۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۴,۹۰۰
۵۰%
تومان