دانلود رایگان کتاب صوتی سرمنشأ توانمندی؛ مردم چگونه تصمیم گیری می‌کنند (خلاصه کتاب)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرمنشأ توانمندی؛ مردم چگونه تصمیم گیری می‌کنند (خلاصه کتاب) اثر گری کلین

دانلود و خرید کتاب صوتی سرمنشأ توانمندی؛ مردم چگونه تصمیم گیری می‌کنند (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی سرمنشأ توانمندی؛ مردم چگونه تصمیم گیری می‌کنند (خلاصه کتاب)

کتاب گویای «سرمنشاء توانمندی: مردم چگونه تصمیم‌گیری می‌کنند» نوشته‌ی گری کلین است. این کتاب از زمان نخستین چاپش یعنی بیست سل پیش به طور عمده‌ای تأثیرگذار بوده و بیش از ۵۰،۰۰۰ کپی از آن به فروش رفته و به ۶ زبان زنده ترجمه شده است. مجلات تخصصی بسیاری از مجله «تحقیقات بازاریابی» گرفته تا مجلات پرستاری به کتاب «سرمنشاء توانمندی» ارجاع داده‌اند.

کتاب «سرمنشاء توانمندی» رویکرد تحقیقی در مورد تصمیم گیری طبیعت‌گرایانه دارد و دانشی در رابطه با نقاط قوت افراد به هنگام قرارگیری در شرایط سخت در اختیار ما قرار می‌دهد.

اغلب تحقیقات در زمینه تصمیم گیری، به عنوان رفتارانسانی مشابه در موش‌ها را بررسی کرده‌اند. اما دکتر کلین، روانشناس شناختی یک دهه را صرف مطالعه رفتار تصمیم‌گیرندگان خبره‌ای چون فرماندهان آتش‌نشانی، خلبانان جنگنده، پیراپزشکان و سایر افراد که در شغل خود مجبور به تصمیم‌گیری سریع و مطلوب هستند، کرده است. این کتاب گزارشی روشن و جذاب از یافته‌های وی است.

کتاب «سرمنشاء توانمندی» طبق مطالعات رفتار انسان در محدودیت‌هایی مشابه زندگی واقعی مثل فشار زمان، شغل‌های تنش‌دار و رده بالا، مسئولیت شخصی و شرایط انتقالی، نوشته شده است. کارشناسان مورد مطالعه شامل آتش‌نشانان، پرستاران مراقبت‌های ویژه، خلبانان، اپراتورهای نیروگاه هسته‌ای، برنامه‌ریزان جنگ و اساتید شطرنج بودند. هر بخش شامل رویدادهای کلیدی و مثال‌هایی است که توصیف روش‌شناسی و پدیده‌ها را روشن‌تر می‌کند.

کتاب «سرمنشاء توانمندی‌» علاوه بر ارائه اطلاعاتی برای متخصصان مدیریت، روانشناسی، مهندسی و سایر رشته‌ها، خلاصه‌ای از رویکرد تحقیق تصمیم گیری طبیعت‌گرایانه از نقاط قوت افراد را به هنگام انجام وظایف دشوار نیز می‌دهد.

نظرات کاربران

میثم
۱۳۹۸/۰۸/۲۲

خیلی گرون نیست ۲۲ دقیقه ۵ تومن

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان