دانلود کتاب صوتی آیین دوستیابی (چطور به یک فرد اجتماعی و محبوب تبدیل شویم) (خلاصه کتاب) با صدای کیاندخت محمودی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آیین دوستیابی (چطور به یک فرد اجتماعی و محبوب تبدیل شویم) (خلاصه کتاب) اثر دیل کارنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی آیین دوستیابی (چطور به یک فرد اجتماعی و محبوب تبدیل شویم) (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی آیین دوستیابی (چطور به یک فرد اجتماعی و محبوب تبدیل شویم) (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی آیین دوست یابی (چطور به یک فرد اجتماعی و محبوب تبدیل شویم) از سری میکروکتاب‌های صوتی انتشارات سبکتو است. این کتاب به نویسندگی دیل کارنگی توسط گروه مترجمان سبکتو ترجمه شده است. آیین دوست‌یابی از روش‌های تأثیرگذاری بر مخاطب و تعامل بهتر با افراد پیرامون‌مان می‌گوید.

درباره کتاب صوتی آیین دوست‌یابی (میکروکتاب)

چه کسی از یک رابطه‌ی صمیمی و دوستانه بدش می‌آید؟ همه‌ی ما از ایجاد رابطه مثبت استقبال می‌کنیم، به دلیل این‌که انسان موجودی اجتماعی است و میل به ایجاد ارتباط با همنوعان خود دارد. اما چرا برخی از آدم‌ها همیشه دور و برشان پر از افراد مختلف با سلایق متفاوت است، اما برخی دیگر مدام باید به دنبال ارتباط با، حتی شده، یک نفر باشند و باز هم موفق نمی‌شوند؟

توانایی برقراری ارتباط با یکدیگر، مهارتی به‌دست‌آوردنی است. مثل بسیاری از آموزش‌هایی که لازم است ببینیم، بخوانیم و یاد بگیریم. برای ارتباط و تعامل با افراد دیگر نیز نیاز است راه و روش درست این کار را بیاموزیم.

دیل کارنگی در کتاب صوتی آیین دوستیابی پیشنهادها و روش‌هایی برای تبدیل شدن به فردی اجتماعی و محبوب ارائه کرده است. با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید نکاتی جالب پیرامون روابط اجتماعی به دست آورید. توجه داشته باشید که نسخه‌ای که در حال مشاهده‌ی آن هستید، یک میکروکتاب (خلاصه‌ای مفید از کتاب) است.

دیل کارنگی در ابتدای کتاب به شما می‌گوید «اگر می‌خواهید عسل بردارید، به کندو لگد نزنید». در واقع او تلاش می‌کند موضوع انتقاد کردن درست و به موقع را توضیح دهد. این‌که لازم است قبل از غرزدن، انتقاد کردن، عصبانی شدن و سرکوفت زدن، ابتدا حرف‌های طرف مقابل را بشنویم. شاید برخی از ما با این مشکل مواجه باشیم که همیشه زبانمان جلوتر از گوش کار می‌کند. کارنگی در این کتاب می‌گوید، مدیریت با شماست. ابتدا از گوش‌ها استفاده کنید و سپس با دید بهتر نسبت به مسأله، سراغ زبان بروید.

از نظر نویسنده، نکته کلیدی درباره تعامل با دیگران این است: «سعی کنید بفهمید آنها واقعاً چه چیزی می‌خواهند و راه رسیدن به آن را نشان‌شان دهید. اگر این کار را برای کسی انجام دهید خواهید دید که او هر کاری بخواهید برای‌تان انجام می‌دهد.»

نکته‌ای که شاید کمتر به آن توجه کرده باشیم این است که آدم‌های اطرافمان در چه زمینه‌ای احساس مهم بودن می‌کنند؟ آیا تا به حال به این موضوع دقت کرده‌ایم؟ دیل کارنگی در کتاب صوتی آیین دوست یابی به شما می‌گوید اگر بتوانید کشف کنید که اطرافیانتان چه زمانی احساس مهم بودن می‌کنند، می‌توانید به عمق شخصیت‌شان پی ببرید. او به شما می‌گوید: «آیا می‌توانید تصور کنید هنگامی که به افراد حس احترام و به رسمیت شانخته شدن را منتقل می‌کنید، چه قدرتی دراختیارتان قرار می‌گیرد؟»

چرا باید این کتاب صوتی را بشنویم؟

برای این‌که بتوانیم ارتباط و تعامل بیشتری با اطرافیان برقرار کنیم، از زندگی در کنار انسان‌های دیگر لذت ببریم و به فردی محبوب تبدیل شویم، می‌توانیم کتاب صوتی آیین دوستیابی را بشنویم.

شنیدن کتاب صوتی آیین دوست یابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

همه‌ی افرادی که به دنبال روابطی صمیمانه با انسان‌های دیگرند، آنها که نمی‌دانند چگونه می‌شود به قلب دیگران نفوذ کرد و چطور می‌توان به فردی اجتماعی تبدیل شد و تأثیرگذار بود، و آنها که می‌خواهند رفتاری درست و مناسب در ارتباط با دیگران داشته باشند باید کتاب صوتی آیین دوست یابی را بشنوند.

درباره دیل کارنگی

دیل کارنگی نویسنده، سخنران و مدرس معروف آمریکایی در ۲۴ نوامبر سال ۱۸۸۸ متولد شد و در ۱ نوامبر سال ۱۹۵۵ درگذشت. محل تولد او مزرعه‌ای به نام میسوری بود. دیل دومین پسر خانواده‌ای فقیر بود و به گفته‌ی خودش مجبور بود در نوجوانی ساعت چهار صبح بیدار شود تا شیر گاوها را بدوشد. دیل تا حوالی شانزده سالگی در همان مزرعه زندگی کرد و در مدرسه‌ای تک‌اتاقه درس خواند. او همیشه عاشق سخنرانی بود. وقتی دبیرستانی شد به تیم مناظره در مدرسه پیوست. بعد از این‌که تحصیلات دبیرستان خود را تمام کرد به کالج رفت و در سال ۱۹۰۸ فارغ‌التحصیل شد. میل به سخنرانی در جمع و دیده شدن، او را به سمت آکادمی هنرهای دراماتیک آمریکا برد. اما بعد از مدتی متوجه شد که برای بازیگری ساخته نشده است.

او بالاخره در حرفه‌‌ی مورد علاقه خود، یعنی سخنرانی، مشغول به کار شد. اولین کتابی که منتشر کرد، مجموعه‌ای از سخنرانی‌های او در زمینه تجارت بود که بعدها با عنوان «سخنرانی عمومی و تأثیرگذاری بر مردان در تجارت» منتشر شد.

تعداد فروش کتاب آیین دوست‌یابی او تا زمان درگذشتش به عدد ۵۰ میلیون رسید. کتابی که به ۳۱ زبان دنیا ترجمه شد. دیل کارنگی در کارنامه افتخاراتش علاوه بر کتاب‌های محبوب و معروف، هزاران فارغ‌التحصیل از مؤسسات خودش نیز دارد.

معرفی نویسنده
عکس دیل کارنگی
دیل کارنگی
آمریکایی | تولد ۱۸۸۸ - درگذشت ۱۹۵۵

دیل کارنگی پروفسور و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود که در زمینه‌ی سخنرانی عمومی و روانشناسی موفقیت، پیشگام محسوب می‌شد. کارنگی آثاری مهم از خود بر جای گذاشت که امروزه به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند. این نویسنده در دوران حیات و حتی پس از مرگ نیز بسیار تحسین‌شده بود و دوره‌های آموزشی مهمی مانند فروشندگی، سخنرانی در جمع و خودسازی را بنیان‌گذاری کرد.

نظرات کاربران

رزماری
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

خدایی چطوری ده ساعت کتاب رو تو کمتر از یک ساعت خلاصه کردید

علیرضا
۱۴۰۰/۰۵/۰۴

این چه کاریه برای چند دقیقه حرف زدن پول گرفتین کتابو هم هیچش کردن . مگه کنکوره که خلاصه گوییش کردین

zahra
۱۳۹۹/۱۲/۱۴

خیلی خلاصس

زمان

۵۷ دقیقه

حجم

۵۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۷ دقیقه

حجم

۵۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۵,۸۸۰
۴۰%
تومان