دانلود رایگان کتاب صوتی عناصر سازنده در مدیریت عالی (خلاصه کتاب)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عناصر سازنده در مدیریت عالی (خلاصه کتاب) اثر آکادمی بازار

دانلود و خرید کتاب صوتی عناصر سازنده در مدیریت عالی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی عناصر سازنده در مدیریت عالی (خلاصه کتاب)

نویسندگان کتاب «عناصر سازنده در مدیریت عالی» راد واگنر (Rodd Wagner) و دکتر جیمز هارتر (James K.Harter) مصاحبه با ۹ میلیون مدیر و کارمند در ۱۱۴ کشور و به ۴۱ زبان مختلف را با کشف‌های اخیر در زمینه‌های روان‌شناسی، فلسفه، فرضیه سازی، دانش عصبی، و مدیریت، هم ترکیب و در کتاب حاضر جمع آوری نموده‌اند. این کتاب که در دسترس تمامی مدیران و کارمندان قرار گرفته است، ۱۲ عنصری را توضیح می‌دهد که هر شرکتی نیاز دارد تا در مورد طبیعت انسان در شغل بداند.

۱۲ عنصر بحث شده به نیازهای اولیه انسانی مربوط می‌شوند،‌ به خصوص نیازهایی که منجر به مشارکت پربازده افراد در جامعه با سایر افراد می‌شود. هر کدام از عناصر نیازمند مدیرانی هستند که در سطوح مختلف شغلی و شخصی بر روی کارکنان خود سرمایه گذاری می‌کنند. زمانی که کارکنان دریابند که مدیرشان از همه لحاظ به آنان اهمیت و ارزش می‌دهد، خلاقانه فکر می‌کنند و مشارکت بهتر و بیشتری با تیم کاری خود و همچنین کل شرکت خواهند داشت. به طور خلاصه،‌ بهترین مدیران درک می‌کنند که کارمندان، انسان‌هایی با تمام نقاط قوت و ضعف، ترس‌ها و شوق ها هستند.

راد واگنر (Rodd Wagner) مدیر سازمان گالوپ است. در گالوپ، او مشارکت کارمندان و اطلاعات عملکرد کسب و کار را برای کسب زیاد ثروت ۵۰۰ شرکت تفسیر و بررسی می کند. او فارغ التحصیل رشته M.B.A از دانشکده تجارت دانشگاه Utah است.

دکتر جیمز هارتر (James K.Harter) محقق ارشد کارگاه تمرین مدیریت سازمان گالوپ است. برخی از تحقیقات وی در یکی از پرفروش ترین کتاب های تجارت « ابتدا، تمام قوانین را بشکنید و چقدر از سطل شما پر است؟ » در اختیار عموم قرار گرفته است. هارتر از سال ۱۹۸۵ در سازمان گالوپ مشغول به کار است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان