دانلود کتاب صوتی قورباغه را بخور! با صدای مهدی بقائیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قورباغه را بخور! اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی قورباغه را بخور!

معرفی کتاب صوتی قورباغه را بخور!

کتاب صوتی «قورباغه را بخور» یا قورباغه را قورت بده اثر برایان تریسی، سخنران معروف حوزه کسب و کار و موفقیت است. این اثر به شما می‌آموزد که بهتر است هرکاری را، چه سخت و چه آسان، بی‌معطلی انجام دهید. به نظر شما چه کاری سخت‌تر و چندش‌آورتر از قورت دادن یک قورباغه است؟ اگر روزتان را با این کار شروع کنید، دیگر در تمام طول روز هیچ کار سخت و غیر‌قابل انجامی برای شما نمی‌ماند. این استعاره‌ای است که برایان تریسی معروف از آن برای آموزش دادن روش‌های تقویت ذهن و موفقیت استفاده کرده است. او در این اثر، راه‌حل‌هایی ۲۰ گانه معرفی کرده است که هرکدام از آنها می‌تواند یک راه‌حل کامل برای رفع معضل کاری، اجتماعی و شخصی شما باشد و البته هر کدام از قوانین تریسی در کنار یکدیگر مجموعه‌ای تاثیرگذار را تشکیل می‌دهند. اصول این کتاب گویا عملکرد شما و نتیجه بخش بودنش را سریع و قابل پیش‌بینی می‌کند. پس هرچه سریعتر به آن گوش دهید و شک نکنید که سریعتر پیشرفت خواهید کرد!
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

ناسارا
۱۳۹۹/۰۶/۰۶

کتاب در واقع به ما میگه که برای اینکه به خواسته هامون برسیم میتونیم طبق یک سری کارها رسیدن بهشون رو سهل تر کنیم . روش هایی ساده که شاید والدین هم به بچه ها میگن اما وقتی توی کتاب

- بیشتر
احسان تواضع
۱۳۹۷/۱۱/۰۵

لب مطلب کتاب اینه که ببینی توی بازه های زمانی مختلف، چه کاری بیشترین اثر رو توی پیشرفت تو داره،و اونو انجام بدی

رویا
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

تو مسیر برنامه ریزی برای زندگی خیلی موثره حالا چه زندگی شخصی چه کاری چه درسی!

reza
۱۴۰۲/۰۸/۲۷

من که لذت میبرم از این کتاب

زمان

۳ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۳۲۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۳۲۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان