دانلود رایگان کتاب صوتی زندگینامه استیو جابز موسس برند اپل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگینامه استیو جابز موسس برند اپل

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگینامه استیو جابز موسس برند اپل

انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۶۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زندگینامه استیو جابز موسس برند اپل

کتاب صوتی زندگینامه استیو جابز موسس برند اپل شما را با زندگی این کارآفرین و مخترع بزرگ آشنا می‌کند. این کتاب صوتی توسط رادیو مثبت تهیه و برای علاقه‌مندان به‌صورت رایگان منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی زندگینامه استیو جابز موسس برند اپل

استیو جابز موسس شرکت اپل کارآفرین، مخترع، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. اما او را نباید فقط یکی از بنیان‌گذارهای کمپانی مشهور اپل دانست، چرا که مردم سراسر جهان او را با لقب «پدر افسانه‌ای دنیای دیجیتال» می‌شناسند. بعد از آشنایی با زندگی‌نامه‌ی پرفراز و نشیب و البته پر از وقایعی که فقط یک قهرمان اسطوره‌ای می‌تواند آنها را از سر بگذراند، متوجه می‌شویم که مردم دنیا تا حد زیادی حق دارند تا جابز را یک اسطوره‌ی الهام‌بخش، خستگی‌ناپذیر و تکرارنشدنی بدانند.

در سال ۱۹۷۶ استیو جابز به همراه استیو وزنیاک «کمپانی کامپیوتری اپل» را تاسیس کردند. در حقیقت تمرکز آنها در این کمپانی بر تولید و فروش قطعات مداری کامپیوتری بود و در همان سال وزنیاک «کمپانی کامپیوتری اپل ۱» را تاسیس کرد.

استیو در سال ۱۹۸۵ یکی از سخت‌ترین وقایع زندگی خود را تجربه می‌کند. استیو در این سال به دلیل اختلاف عقیده‌ی شدید با مدیرعامل اپل (جان اسکالی) مجبور می‌شود تا از سمتش در کمپانی‌ای که خودش باعث و بانی شکل گرفتن آن بوده، استعفا بدهد. استیو جابز سالها بعد در یک سخنرانی که در دانشگاه استنفورد داشت گفت که اخراج از اپل را سخت‌ترین تجربه‌ی زندگی خودش می‌داند. چون از جایی اخراج شده بود که عاشقانه دوستش داشت. از طرفی همین سخت‌ترین تجربه‌ی زندگی‌اش را بهترین اتفاق ممکن برای خودش‌ (چه زندگی حرفه‌ای و چه زندگی شخصی و خانوادگی) قلمداد می‌کند. چرا که بعد از اخراجش از اپل استیو فرصت پیدا کرد تا با زنی که عاشقش بود، ازدواج کند و تشکیل خانواده بدهد، روی پروژه‌ی جدید خود (شروع کمپانی نِکست Next) کار کند و همچنین یک شرکت کوچک گرافیکی را خریداری کند. این شرکت کوچک گرافیکی بعدا تبدیل به استودیو تولید انیمیشن پیکسار شد که انیمیشن داستان اسباب‌بازی (Toy Story) اولین فیلم-انیمیشن تاریخ و همچنین از موفق‌ترین انیمیشن‌های ساخته‌شده تا به امروز از همین استودیو پا به دنیای ما گذاشت.

اخراج یا استعفای استیو پایان کار او با اپل نبود! وقتی که کمپانی اپل شرکت نکست را خریداری کرد، استیو جابز در سال ۱۹۹۶ مجددا به اپل در سمت مدیر اجرایی پا گذاشت. در این دوران استیو برخی از پروژه‌های متوقف‌شده را دوباره به مرحله‌ی اجرا در‌آورد و محصولاتی را تولید کرد که فروش آنها باعث جان گرفتن کمپانی شد.

در سال ۱۹۹۸ iMac به دنیا معرفی شد. این دستاورد عظیمی بود که استیو با خود برای اپل به ارمغان آورد و از همین نقطه بود که محصولات پرفروش و خواستنی اپل یکی پس از دیگری طراحی، تولید و در سراسر جهان فروخته ‌شدند.

در سال ۲۰۰۰ استیو موقتا مدیرعامل اپل شد و از همین نقطه محصولات بهبودیافته، محبوب‌تر و جدیدتر اپل مثل آی‌پاد، آی‌تونز استور و نرم‌افزار دیجیتالی موسیقی آی‌تونز پشت سر هم پا به عرصه‌ی ظهور گذاشتند. استیو در سال ۲۰۱۱ به علت وخامت بیماری از سمت مدیرعاملی اپل استعفا داد.

چرا باید کتاب صوتی زندگینامه استیو جابز موسس برند اپل را بشنویم؟

زندگی‌نامه‌ها علاوه‌بر آشناکردن ما با افراد مشهور، می‌توانند چراغ راه ما در مسیر کاری یا زندگی‌مان باشند. زندگینامه استیو جابز به‌عنوان یکی از مشهورترین افراد در حوزه تکنولوژی قطعا شنیدنی و پر از نکات آموزنده است.

نظرات کاربران

S
۱۳۹۶/۰۸/۰۲

استعفا از اپل مانعی برای پیشرفتش نبود بلکه به نظرش جزو بهترین کارش محسوب می شد. لطف شنیدن کتابهای انگیزشی اینه که در وجود ما هم " من میتوانم" را تقویت می کند.

Mohammadii
۱۳۹۸/۱۱/۱۸

نکته جالب و مهم : استیو جابز هیچوقت دنبال شهرت نبود و تنها هدفش رسیدن به برتری بود، برتری مفید بودن . همین باعث شد تا شهرت و پول به سراغش بره.

عالی
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

بسیار عالی ولی کاش کتاب های رایگان بیشتر بود

آرسس
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

اگر فقط گوش نکنیم و عمل هم بکنیم عالی است

shadan
۱۳۹۷/۰۷/۱۳

عالی

M
۱۳۹۶/۰۸/۰۲

کتاب خوبی بود. چون نکات کلیدی زیادی رو ذکر کرده بود. مثلا مهم نبودن ثروت و تلاش زیاد برای موفقیت

ali2253453
۱۳۹۹/۱۰/۲۹

اطلاعات عمومی رو بالا میبره و در ضمن صدای فوقالعاده زیبایی داره گویندش

Lisa
۱۳۹۸/۱۱/۲۸

حس میکنم اون جز محدود کسایی که به دنبال علاقش میره وهمه کاری حاضره بکنه مثل اینکه پستش رو واگزار می کنه

کاربر reza1349
۱۳۹۹/۰۷/۱۶

سلام بسیار عالی بود.

behdad
۱۳۹۹/۰۵/۲۴

کتاب خوبی بود

زمان

۸ دقیقه

حجم

۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان