دانلود کتاب صوتی اژدها گول نمی خورد با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اژدها گول نمی خورد اثر محمدرضا یوسفی

دانلود و خرید کتاب صوتی اژدها گول نمی خورد

معرفی کتاب صوتی اژدها گول نمی خورد

کتاب صوتی اژدها گول نمی خورد نوشتهٔ محمدرضا یوسفی است. گروه گویندگان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و صدای آبی (انتشارات علمی و فرهنگی) آن را منتشر کرده است. این کتابِ صوتی دربردارندهٔ داستانی برای کودکان و نوجوان است.

درباره کتاب صوتی اژدها گول نمی‌ خورد

کتاب صوتی اژدها گول نمی‌خورد، از نوع داستان‌های کودکانۀ تخیلی است. این کتاب در مجموعۀ پنج‌جلدی «گرداله» قرار دارد و جلد اول آن است. مجموعۀ گرداله، داستان‌هایی فانتزی دارد و وقایع از زبان حیوانات روایت می‌شود. شخصیت این مجموعه در هر پنج قسمت ثابت و به‌هم‌پیوسته است؛ اما وقایع هرکدام مجزاست و هر داستان در یک کتاب، آغاز می‌شود و به اتمام می‌رسد. شخصیت اصلی این مجموعه «گرداله« نام دارد. او دوستی به نام اژدها دارد و در هر داستان، ماجرای تازه‌ای برایشان در روستا پیش می‌آید. بنا به گفتۀ محمدرضا یوسفی، نویسندۀ مجموعه، هرکدام از این داستان‌ها پیام خودش را دارد و به شناخت زندگی در روستاها و اینکه ساکنان روستا با چه مشکلاتی روبه‌رو‌ هستند، کمک می‌کند. عنوان کتاب‌های این مجموعه به‌ترتیب عبارت‌اند از:

۱. اژدها گول نمی‌خورد

۲. اژدها پادشاه چشمه

۳. لبخند اژدها

۴. اژدهاک شاه می‌آید

۵. اژدها در عروسی

در داستان صوتی «اژدها گول نمی‌خورد»، گرداله در حالی که بیلی روی دوش دارد، می‌رود تا برای باغ و گندم‌زار آب بیاورد. در نزدیکی چشمه، اژدهای بزرگی را می‌بیند و ترس به جانش می‌افتد. وقتی اژدها علت آمدن گرداله به آنجا را می‌پرسد، گرداله در حالی که سعی می‌کند بر ترسش غلبه کند به او می‌گوید که دخترش در آن طرف جنگل یک بچه زاییده است. چرا به دیدنش نمی‌رود تا ببیند سالم است یا نه؟ حالا باید دید که آیا اژدها گول می‌خورد یا نه؟

شنیدن کتاب صوتی اژدها گول نمی‌ خورد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کودکان گروه‌های سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمدرضا یوسفی

محمدرضا یوسفی در ۱۳۳۲ در همدان به دنیا آمد. او نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودکان و نوجوانان و دانش‌آموختۀ تاریخ است است. اولین کتاب داستانی او «سال تحویل شد» نام دارد که در ۱۳۵۷ منتشر شد. یوسفی علاوه‌ بر داستان‌نویسی برای کودکان و نوجوانان، به نمایشنامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی نیز مشغول بوده؛ اما فعالیت‌ اصلی او نویسندگی برای کودکان است. به گفتهٔ خودش تاکنون بیش از ۲۰۰ اثر داستانی نوشته که بسیاری از آنان برای کودکان و نوجوانان است. وی آثار زیادی از ادبیات کهن فارسی برای کودکان و نوجوانان بازنویسی و بازآفرینی کرده است که «افسانه شیر سپیدیال»، «افسانه‌ بلیناس جادوگر» و «افسانه‌ شیرین کارنامه‌ اردشیر بابکان» برخی از آن‌ها هستند. یوسفی که پیش از این برای نگارش کتاب‌های «حسنی به مکتب نمی‌رفت» و «ستاره‌ای به نام غول» برندۀ دیپلم افتخار دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان شده، در فستیوال بین‌المللی ادبی برلین نیز به ‌عنوان نویسندۀ برگزیدۀ ایرانی حضور داشته است.

بخشی از کتاب صوتی اژدها گول نمی خورد

بیل روی دوش آقا گرداله بود، دل ای دل ای آواز می‌خواند و می‌رفت. گفتم: «آقا گرداله کجا می‌روی؟» ایستاد. با چشم‌های درشت و لپ‌های سرخ و موهای وزوزی مثل بچه‌ای بود که انگار دنبال آتش‌بازی می‌رفت.

قد او کوتاه، تا کمر من بود. به چشم‌هایم زل زد و گفت: «می‌روم برای باغ و گندم‌زارها آب بیاورم.»

راست می‌گفت، باغ و گندم‌زارها خشک و تشنه بودند و …»

در دل او آرزوی او محالش باد.
۱۴۰۳/۰۶/۲۳

بنظرم بامزست اما یکم قیمت زیاد نیست؟ میشد اینو یه مجموعه داستان کرد به جای گذاشتن پنج قسمت جدا(البته درک میکنم بخاطره کاور کتاب ممکنه این اتفاق افتاده باشه چون برای هر قسمت تصویرسازی بخصوصی انجام شده) که البته قسمت

- بیشتر

زمان

۹ دقیقه

حجم

۲۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ دقیقه

حجم

۲۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان