دانلود کتاب صوتی هفت جن با صدای مهدی مجنونی کسمایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هفت جن اثر امید کوره چی

دانلود و خرید کتاب صوتی هفت جن

معرفی کتاب صوتی هفت جن

کتاب صوتی هفت جن نوشتهٔ امید کوره چی است. مهدی مجنونی کسمایی و فاطمه صداقتی و گروه گویندگان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و انتشارات میرانا آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ یک رمان تخیلی - فانتزی.

درباره کتاب صوتی هفت جن

کتاب صوتی هفت جن اولین جلد از یک مجموعۀ چندجلدی با همین عنوان است که ما را به سفری مهیج و دلهره‌آور با اجنه دعوت می‌کند. داستان «۷ جن» با نبرد شخصیت اصلی که خود راوی داستان است با دیو آغاز می‌شود؛ نبردی سهمگین که با کمک «نهاییل» پایان می‌یابد. نهاییل که یک فرشته است از او ناراحت شده و مؤاخذه‌اش می‌کند که چرا به‌سراغ یک مرتاض رفته و شاگرد او شده است؛ مرتاضی که توانسته «میططرون جنی» را تسخیر کند. فرشته تلاش می‌کند به او هشدار بدهد اگر جن‌ها متحد شوند به انسان‌ها هم رحم نمی‌کنند و مرتاض قصد دارد که آن‌ها را متحد کند تا ضد آدم‌ها و ملائک بجنگند. ازآنجاکه جن هم در کتاب‌های آسمانی مانند قرآن مطرح شده و هم در افسانه‌ها و آثار بزرگان مانند شاهنامه حضور داشته است، همواره پدیدۀ مجهول و جذاب و پرابهامی بوده که علاقه‌مندان به موضوعات ماورایی را به‌سمت خودش جذب می‌کند. درست است که چنین موضوعاتی هنوز به‌طور قطع و به‌روشنی قبول یا رد نشده، اما زمینه‌ساز خلق داستان‌های تخیلی، فانتزی و جذاب بوده است. «۷ جن» مجموعه‌ای است که منتشر شده و در آن به موضوعات ماورایی اشاره شده و به ارتباطات میان انسان‌ها و اجنه پرداخته شده است. درون‌مایۀ اصلی این داستان‌ها تقابل میان خیر و شر است. امید کوره چی با تسلط کافی بر علوم غریبه و ماورایی به خلق داستان‌هایی پرداخته است که برای علاقه‌مندان به رئالیسم جادویی، داستان‌های فانتزی و تخیلی جذاب است. داستان‌های این مجموعه مهیج و گاه دلهره‌آور است.

جلدهای این مجموعه به‌ترتیب عبارت است از: «۷ جن»، «لو ۳۰ یا»، «صخور»، «هبذول»، «کاثیا» و «عالین».

شنیدن کتاب صوتی هفت جن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان تخیلی - فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره امید کوره چی

امید کوره چی، نویسنده و شاعر ایرانی در سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شد و در رشتۀ علوم قرآنی و حدیث تحصیل کرد. آثار متعددی از این نویسند منتشر شده است. از میان آثار او علاوه بر مجموعۀ «۷ جن»، می‌توان به «مهمیرا»، «عشق در برابر عشق»، «اپرای مردگان»، «ماتروشکا»، مجموعۀ کمیک استریپ و مجموعه داستان کوتاه زندگی اشاره کرد؛ او همچنین ۲۳ مجموعه شعر و چند نمایشنامه به رشتۀ تحریر در آورده است. امید کوره‌چی جوایز ادبی بسیاری دریافت کرده است. او رتبۀ نخست رمان در کشور در جشنوارهٔ ملی گام اول برای «رمان مهمیرا» را دریافت کرد؛ همچنین «عشق در برابر عشق» برگزیدۀ رمان در کشور در جشنوارهٔ ملی هنرمندان شد و رمانش «ماتروشکا» در جشنوارۀ بین‌المللی لیراو رتبۀ دوم را به دست آورد.

بخشی از کتاب صوتی هفت جن

«از لحظه‌ای که نهاییل رفت، دل خاکی‌ام سنگ شد. شاید قلب من قربانی آیندۀ انسانی‌ام شد در مسلخ تقدیر، نمی‌دانم؛ اما آن شب یقین داشتم آینده تنها در دستان مرتاضی است که از هر انسانی قوی‌تر بود. مرتاضی که چهرۀ تاریک و چشم‌های کهنه‌اش ترس می‌انداخت به دل هرکسی. پیرمرد ژولیده‌ای هرگز غذا نمی‌خورد و تنها خوراکش هر چهل روز یک‌بار، حبه‌ای بود از مخلوط جگر شتر، کوبیدۀ مغز جوز هندی و آرد سنجد به همراه کمی کتیرای خشک که تمام آن به اندازۀ یک حبه قند هم نبود. همان را می‌خورد و چل روز تمام زنده می‌ماند.»

ozel
۱۴۰۳/۰۶/۱۲

بالاخره انتظارها به سر رسید کتاب جذاب هفت جن به صورت صوتی منتشر شد و این برای یاران هفت جن و دوستداران مجموعه میرانا بسیار لذت‌بخش خواهد بود.این مجموعه قابلیت انیمه شدن و بازی های گیمینگ و فیلم سینمایی داره.از

- بیشتر
کاربر 7953190
۱۴۰۳/۰۶/۱۹

قدرت و جذبه کتاب خیلی زیاد بود هیچ وقت فکر نمیکردم با فایل صوتی کتاب لذت کتاب چند برابر بشه.خیلی عالیه👌👌👌👌👌

shamotiyath
۱۴۰۳/۰۶/۱۲

مجموعه جادویی میرانا قلم نویسنده بسیار گیرا و بسیار کتاب آموزنده با مستندات دقیق در پی نوشت در ۷ جلد مجموعه میرانا را مطالعه کردم. کتابی اساطیری و جادویی که بسیار قابل تامل و درک هست. حالا هم کتاب صوتی این

- بیشتر
محمد
۱۴۰۳/۰۶/۲۳

خرافه گرایی و هیچ

زمان

۹ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۱۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۱۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۴,۰۰۰
۳۷,۰۰۰
۵۰%
تومان