دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو با صدای یگانه شفیعی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو اثر مایکل هایت

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو

کتاب صوتی خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو نوشتهٔ مایکل هایت و ترجمهٔ نازنین صابری است. یگانه شفیعی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ برنامه‌ای پنج‌مرحله‌ای برای رسیدن به مهم‌ترین اهدافتان.

درباره کتاب صوتی خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو

کتاب صوتی خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو برنامه‌ای پنج‌مرحله‌ای برای رسیدن به مهم‌ترین اهدافتان را در بر گرفته است. مایکل هایت در خلاصه‌کتاب صوتی حاضر، سازوکاری قدرتمند و آزموده را ارائه کرده است؛ تا به مخاطبانش بیاموزد چطور بهترین سال زندگی خود را تنها در عرض چند ساعت خلق کنند؛ همچنین سه راه ساده برای سه‌برابرکردن احتمال دستیابی به اهداف معرفی کرده و راهکارهایی را برای شرایط دشوار و هنگام مواجهه با موانع ارائه کرده است. با او همراه شوید. این برنامه از این قرار است:

• باور داشته باشید که شدنی است؛

• گذشته را پایان دهید؛

• برای آینده‌تان برنامه‌ریزی کنید:

• دلیلتان را بیابید و

• اقدام کنید.

شنیدن کتاب صوتی خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو

«در کتاب بهترین سال زندگی تو برنامه‌ای پنج مرحله‌ای برای رسیدن به اهدافتان، مایکل هایت موانع شایعی را که بین انسان‌ها و اهدافشان حائل ایجاد می‌کند و چگونگی تبدیل شدن از آدمی که هستید به کسی را که می‌خواهید باشید، مورد بحث قرار می‌دهند. هایت بیان می‌کند که همه‌ی مردم می‌خواهند باهوش‌ترین، سلامت‌ترین، ثروتمندترین و نسبت به افراد دوروبرشان، صمیمی‌ترین باشند. آن‌ها موفق نمی‌شوند این آرزوها را به حقیقت تبدیل کنند زیرا باورهای محدودی نسبت به توانایی‌هایشان دارند، گذشته‌ی دردناکشان را با خودشان یدک می‌کشند و فرصت نوشتن و برنامه‌ریزی برای آرزوهای خود و روش‌های کلیدی پیاده‌سازی آن‌ها را از دست می‌دهند. مایکل هایت برنامه‌ای پنج مرحله‌ای را پیشنهاد می‌دهد که هر کسی می‌تواند برای رسیدن به بالاترین آرزوها و خواسته‌هایش آن را به کار ببرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۴۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۴۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
۱۹,۹۵۰
۳۰%
تومان