دانلود کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان با صدای سحر حمیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان اثر میشل  مارتین

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان

معرفی کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان

کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان نوشتهٔ میشل مارتین و ترجمهٔ پروانه نجفی فرد است. گویندگی این کتاب صوتی را سحر حمیدی انجام داده و انتشارات ترانه پدرام آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ راهنمای گام‌به‌گام برای غلبه بر خشم، اضطراب و تسلط بر تلاطمات عاطفی.

درباره کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان

کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان که ده فصل دارد، راهنمایی برای کنترل خشم است که به‌طور ویژه به تنش‌ها و استرس‌های زنان پرداخته است تا به آن‌ها کمک کند با دورکردن احساسات منفی، زندگی شادتری را تجربه کنند. موضوع دیگری که میشل مارتین در کتاب صوتی حاضر به آن پرداخته است، بحث چگونگی رویارویی با تعارضات اجتماعی است. در شرایطی که مشکلی از جنس بی‌عدالتی‌های اجتماعی، بر سر راه انسان سبز می‌شود، تصور غالب این است که ما دو راه بیشتر نداریم؛ یا با پیش‌فرض اینکه همه‌چیز گل‌وبلبل است خشممان را سرکوب و رفتارهایی تصنعی نشان دهیم و با این اتفاق که حقمان پایمال شده کنار بیاییم و یا واکنشی انفجاری از خشم و عصبانیت نشان دهیم. نویسنده اعتقاد دارد در چنین شرایطی راه سومی هم وجود دارد که بیشتر به رعایت اعتدال و انصاف و میانه‌روی نزدیک است و می‌تواند راهی باز کند که بدون آسیب‌زدن به خودمان و دیگران از پایمال‌شدن حقمان جلوگیری کنیم. کتاب صوتی «مدیریت خشم در زنان» پر است از نکات و توصیه‌ها و تمرین‌هایی از جنس تفکر و مراقبه که گفته شده است می‌تواند اندکی شعلهٔ خشمتان را آرام‌تر و برای مشکلات راه‌حل منطقی‌تری پیش پایتان قرار دهد.

شنیدن کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مدیریت خشم در زنان

«مدیریت خشم، فراتر از به کار بردن تکنیک‌های آرام شدن و تغییر طرز فکر است. در مدیریت خشم، کل سبک زندگیتان باید تغییر کند. چرا؟ هر جنبه از زندگی شما، از اجتماعی گرفته تا شغلی، سلامت شناختی و عاطفیتان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. وقتی بخشی از زندگی سلامت شما را به‌طور کلی به خطر می‌اندازد و استرستان را افزایش می‌دهد، همزمان خشمتان نیز بیشتر می‌شود و به این شکل نمی‌توانید تغییرات مثبت موفقی در زندگیتان ایجاد کنید. بیایید سبک زندگی و نحوه‌ی تأثیر آن بر مدیریت خشم را عمیق‌تر بررسی کنیم و ببینیم که باید چه کاری در این مورد انجام دهیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۷۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۷۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان