دانلود رایگان کتاب صوتی رود (قسمت دوم) چطور مثل سقراط حیرت کنیم؟ با صدای مجتبی شکوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رود (قسمت دوم) چطور مثل سقراط حیرت کنیم؟ اثر مجتبی شکوری

دانلود و خرید کتاب صوتی رود (قسمت دوم) چطور مثل سقراط حیرت کنیم؟

نویسنده:مجتبی شکوری
انتشارات:رادیو راه
امتیاز:
۵.۰از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رود (قسمت دوم) چطور مثل سقراط حیرت کنیم؟

کتاب صوتی رود _ قسمت دوم: چطور مثل سقراط حیرت کنیم؟ که اثری از مجتبی شکوری است، به‌وسیلهٔ رادیو راه منتشر شده است؛ اثری دربردارندهٔ یک پادکست.

درباره کتاب صوتی رود _ قسمت دوم: چطور مثل سقراط حیرت کنیم؟

رادیو راه را کنج آرامی از دنیا دانسته‌اند که برای خواندن، فکرکردن و جست‌وجوی راهی برای بهترزیستن خلق شده است. مجتبی شکوری برای تهیهٔ کتاب صوتی رود _ قسمت دوم: چطور مثل سقراط حیرت کنیم؟ از کتابی به نام «سقراط اکسپرس» به قلم «اریک وینر» و ترجمهٔ «شادی نیک‌رفعت» از نشر «گمان» سود جسته است. این کتاب دربارهٔ چیست؟ کتاب «سقراط اکسپرس» دربارهٔ ۱۴ فیلسوف است که به‌باور نویسنده‌اش حکیم هم بوده‌اند. اریک وینر در این کتاب به حکمت فیلسوفان پرداخته است؛ یعنی گفته‌های این حکیمان درمورد زندگی عملی و ملموس را مطرح کرده است؛ بنابراین در این کتاب تنها آرای فیلسوفانی را می‌خوانید که دربارهٔ زندگی عملی نظراتی ارائه کرده‌اند.

شنیدن کتاب صوتیرود _ قسمت دوم: چطور مثل سقراط حیرت کنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و قالب پادکست پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مجتبی شکوری

مجتبی شکوری در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. او راوی، معلم و فارغ‌التحصیل لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف و فوق‌لیسانس و دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران است. او ساخت و انتشار پادکست رادیو راه را بر عهده داشته و در این پادکست هم دربارهٔ کتاب‌ها و هم درمورد موضوعاتی که هر کدام از ما در طول زندگی با آن مواجه می‌شویم، صحبت کرده است. او در زمینهٔ توسعهٔ فردی و روان‌شناسی عمومی فعالیت کرده و به فلسفه علاقه‌مند بوده است.

نظرات کاربران

رانیکا
۱۴۰۳/۰۴/۲۸

اندیشه ی سقراطی رو دوباره بهم یاداوری کرد که چقدر در چالشهای زندگی ، برای کمک به دیگران، بجای نشون دادن راهکار مستقیم، میشه ازش استفاده کرد.

کاربر 8689036
۱۴۰۳/۰۵/۰۴

یکی از سوال هایی که همیشه نظر من نوجوان ۱۷ ساله رو به خودش جلب می کنه اینه که چگونه فعل خواستن رو صرف کنیم که جواب این سوال به نظرم همان حیرت کردنی است که در روش سقراطی هست

کاربر 8689036
۱۴۰۳/۰۵/۰۴

یکی از سوال هایی که همیشه نظر یک نوجوان ۱۷ ساله رو به خودش جلب می کنه اینه که چگونه فعل خواستن رو صرف کنیم که جواب این سوال به نظرم همان حیرت کردنی است که در روش سقراطی هست

پروین
۱۴۰۳/۰۴/۲۳

بسیار عالی

nzf
۱۴۰۳/۰۴/۲۱

به نظرم مطالب اموزنده ای داشت

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۳۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۳۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان