دانلود کتاب صوتی مدرسه یاد نمی دهد! با صدای سیده ژاله موسوی نصر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدرسه یاد نمی دهد! اثر جمی مک‌اینتایر

دانلود و خرید کتاب صوتی مدرسه یاد نمی دهد!

معرفی کتاب صوتی مدرسه یاد نمی دهد!

کتاب صوتی مدرسه یاد نمی دهد! نوشتهٔ جمی مک اینتایر و لی پارکر و ترجمهٔ سیده ژاله موسوی نصر است. گویندگی این کتاب صوتی را سیده ژاله موسوی نصر انجام داده و انتشارات کهکشان دانش آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ آنچه در مدارس آموزش داده نمی‌شود.

درباره کتاب صوتی مدرسه یاد نمی دهد!

کتاب صوتی مدرسه یاد نمی دهد! که از مجموعه کتاب‌های «زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه» است، دربارهٔ موضوعاتی سخن گفته که در مدرسه به ما آموزش داده نشده است؛ همچون آموزه‌هایی برای داشتن زندگی مالی بهتر و دوران بازنشستگی مطلوب‌تر و در واقع درس‌های زندگی در دنیای مدرن امروزی. کتاب صوتی حاضر از اینکه چگونه ضمیر ناخودآگاه خود را برای موفقیت مالی پرورش دهید، چگونه نقدینگی دائمی داشته باشید حتی اگر برای شروعْ پول کمی دارید، چگونه سرمایه‌گذاران هوشمند در هر سال ۳۵ هزار دلار درآمد از سرمایه‌گذاری املاک به دست می‌آورند و همهٔ چیزهایی که برای داشتن زندگی راحت و دلخواه در مدرسه نیاموخته‌اید، سخن گفته است. نویسنده‌ها بخش‌هایی از تجربیات خودشان را با ما به اشتراک گذاشته‌اند. هدف آن‌ها این است که درک ما را از زندگی مالی افزایش دهند و فکر ما را برای تأثیرگذاری بیشتر بر زندگی مالیمان آماده کنند. چکیدهٔ کلام این کتاب این است که در زندگی به‌دنبال معلمانی واقعی باشید؛ کسانی که در دست‌یابی به اهدافتان به شما کمک کنند و تجربهٔ زندگی واقعی را آموزش دهند و نه معلمان سنتی که مثل بیشتر افراد، فقط مسائل نظری را در مدارس یا دانشگاه آموزش می‌دهند.

شنیدن کتاب صوتی مدرسه یاد نمی دهد! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و حوزهٔ مهارت‌های زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مدرسه یاد نمی دهد!

«می خواهم نکته‌ای را در این مورد که چرا اکثر افراد به دنبال کسب و کار می‌روند و در آن سقوط می‌کنند، بیان کنم. مایکل جربر کارآفرین و نویسنده‌ی کتاب «اسطوره‌ی الکترونیکی» است. او اغلب در مورد چگونگی شکست خوردن اکثر مشاغل در پنج سال اول صحبت می‌کند. او گفت اگر به مدت بیش از ۵ سال در شغلی هستید، برای پنج سال آینده زیاد هیجان‌زده نباشید، چون هشتاد درصد این مشاغل با شکست مواجه می‌شوند. بنابراین اگر پنج سال اول از کاری اخراج نشدید، پنج سال آینده خواهید شد. اکثر افراد به دلیل کار کردن برای رؤسای احمق بیمار می‌شوند، بنابراین تصمیم می‌گیرند کسب و کار خود را شروع کرده و به کار این روسای احمق پایان دهند.

به جای کار کردن پنج روز در هفته برای یک چک حقوق تضمین شده، شش تا هفت روز در هفته و اغلب بدون دریافت چک حقوق کار می‌کنند. در مورد کسانی که شاغل هستند، شاید بتوانید این آمارهای تاسف‌بار را مشاهده نمایید. به عنوان یک مربی موفق در موسسه‌ی قرن بیست و یک با هزاران استرالیایی کار کرده و به افراد زیادی کمک کرده‌ام میلیونر شوند. این کار باعث شده هزاران نفر در مدت کوتاهی به طور منطقی بازنشسته شده و سبک زندگی دلخواه خود را ایجاد نمایند. اساساً آن‌ها فکر کردند بیست یا سی سال این کار طول می‌کشد ولی در مدت چند سال توانستند به آن دست یابند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۹۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۹۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان