دانلود کتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر با صدای روح‌الله باغبان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر اثر روح‌الله باغبان

دانلود و خرید کتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر

معرفی کتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر

کتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر ترجمه‌ای از دعای گرانقدر جوشن کبیر، یکی از ادعیه‌های مهم شیعیان است که با صدای گرم و دلنشین سید روح الله باغبان خوانش شدهاست. گروه فرهنگی آوار رسا کتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر را تهیه و در اختیار مخاطبان قرار داده‌اند.

درباره کتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر

کتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر، ترجمه‌ای شیوا و دلنشین از این دعای گرانقد و با اهمیت شیعیان است که توسط سید روح الله باغبان خوانش شده است. دعای گرانقد جوشن کبیر که خواندن آن بیش از هر زمانی در شب‌های قدر توصیه شده و شامل ۱۰۰ فراز است که در هر فراز خدواند با ۱۰ نام‌ و صفاتش خوانده می‌شود اما در فراز پنجاه و پنجم، ۱۱ نام خداوند آورده می‌شود. تعداد زیادی از نام‌ها، تعابیر و اصطلاحات به کار رفته در این دعا، برگرفته از قرآن هستند و با شنیدن کتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر درمجموع خداوند را با ۱۰۰۱ نام و صفت یاد کرده‌اید.

ازجمله ویژگی‌های دعای جوشن کبیر حالت موزون و آهنگین در بیان اسامی خداوند در هر فراز است که بر زیبایی این دعا نیز افزوده است. در ترجمه و خوانش کتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر نیز تلاش شده تا این آهنگ به درستی حفظ شود.

شنیدن کتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دعای شریف جوشن کبیر ازجمله ادعیه‌هایی است که اغلب شیعیان در طول زندگی در شب‌‌های قدر آن را تلاوت می‌کنند، شنیدن ترجمه دعایی که هر سال آن را تلاوت می‌کنید به‌طور شک شنیدنی خواهد بود، به‌خصوص که در ترجمه و خوانش آن نیز شیوایی و آهنگ زیبای دعا حفظ شده باشد. بنابراین اگر می‌خواهید با ترجمه‌ این دعای شریف نیز آشنا شوید شنیدن کتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر با صدای سید روحالله باغبان را به شما پیشنهاد می‌کنم.

جملاتی از کتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر

به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانی اش همیشگی است. ای خدا از تو درخواست می‌کنم به اسم مبارکت ای الله، ای بخشنده، ای کریم، ای نگهدار، ای بزرگ، ای قدیم، ای دانا، ای بردبار، ای حکیم، پاک و منزهی تو، ای خدایی که جز تو خدایی نیست. به تو پناه آوردم ما را از آتش قهرت آزاد کن ای پروردگار من. 

ای بزرگ بزرگان، ای عجابت کننده دعای خلقان، ای بخشنده‌ی مرتبه‌های بلند، ای دوستدار نیکویی‌ها، ای آمرزنده خطاها، ای عطاکننده سوال‌ها، ای پذیرنده توبه‌ها، ای شنونده سوال‌ها.

«برای شنیدن جملات بیشتری از کتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر بخش نمونه فایل را رایگان دانلود کنید.»

نظرات کاربران

S
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

با تشکر از آوا رسا و کلیه کسانیکه سهمی در ارائه این اثر داشتند. در شبهای قدر پیش رو شریک شدید در دعای خیر کاربران. اجرکم عندالله.

Fotros 97
۱۳۹۷/۰۵/۲۵

فوق العاده زیباست و آرامش بخش ❤️

fariba
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

به نظرم خیلی زیبابود فضای معنوی زیادی داره دراین شب هاتوصیه میکنم

عدنان
۱۳۹۸/۰۳/۰۶

جای خوندن کتاب عربیش که زیاد ازش متوجه نمیشدم. صدای خوب با معنی فارسی امروزی این کتاب حس بی نظیری رو تو ارتباط با پرورگار درونم شعله زد که میخوام هر ماه یکی دو بار این دعای زیبا رو گوش

- بیشتر
مهشاد
۱۳۹۹/۰۲/۲۵

بینظیر ارامشبخش صفات زیبای خدا که آدمو ب فکر فرو میبره...

سمیه
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

باورم نمیشه همچین چیز هیجان انگیزی رو الان دیدم, واقعا دست مریزاد. خدا بهتون سلامتی بده

neshat
۱۳۹۹/۰۲/۰۶

یعنی هزار بارم گوش بدی کمه فوق العادس این کتاب ممنونم🌸

کاربر ۱۵۶۶۱۷۰
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

چه کارخوبی چقدر احتیاج بود

محمد
۱۳۹۹/۰۲/۲۸

خود این اثر عالیه.ولی اگه هدف کسایی ک این برنامه رودرست کردن ترویج فرهنگ اسلامیه کتابهارو باید رایگان در اختیار عموم بزارن. غیر از کتابهای دینی هرکتابی رو ک از گوگل سرچ میکنم میتونم رایگان داشته باشم ولی وقتی به کتابای

- بیشتر
Farshid Siahoshi
۱۳۹۹/۰۲/۲۶

عالی. صفات خداوند به زبان فارسی،خیلی ارامش دهنده ...

زمان

۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۶۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۶۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۹۰۰
تومان